۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۳۸۸۸۸
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت جانباختگان زلزله کرمانشاه

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت جانباختگان حادثه زلزله با حضور امام جمعه کرمانشاه، رییس مجلس و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.
زلزله کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت جانباختگان حادثه زلزله 21 آبان ماه کرمانشاه عصر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رییس مجلس شورای اسلامی، وزرای نیرو، اقتصاد و دارایی و آموزش و پرورش، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسؤولان در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل صابری اراکی عضو جامعه مبلغان کشور در این مراسم ابراز داشت: زلزله اخیر کرمانشاه از امتحانات الهی برای مردم بود که خوشبختانه همگی سربلند از این آزمون الهی خارج شدند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: حرکت جمعی ملت ایران در یاری رساندن به زلزله زدگان قابل تقدیر است، حضور مردم و مسؤولان در کنار زلزله زدگان بخشی از آلام و درد و رنج های آنها را کاهش داد.

عضو جامعه مبلغان کشور با تقدیر از عملکرد مسؤولان استان در مدیریت بحران پیش آمده خاطرنشان کرد: مدیریت این حادثه ناگوار سخت و پیچیده بود که مسؤولان ارشد استان کرمانشاه به خوبی از عهده مدیریت این بحران پس آمده و شرایط را به وضعیت عادی نزدیک کردند.

حجت الاسلام صابری بیان داشت: امید است از این پس برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی اقدام شود تا دیگر شاهد حوادث ناگواری همچون مناطق غربی کرمانشاه نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: پیام رهبری در بسیج همگانی برای خدمت به زلزله زدگان بخشی از آلام و دردهای حادثه دیدگان را کاست.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه در پایان عنوان داشت: نباید به دنیا دل بست و حوادث اینچنینی به ما نشان می دهد که نباید به تعلقات دنیوی وابسته شد و باید به فکر قیامت و توشه اخروری خویش بود.8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات