۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۳۸۸۵۶
آیت الله سعیدی در دیدار نوبخت:

رهنمودهای رهبری سرلوحه کار دولتمردان باشد

امام جمعه قم با بیان این که رهبر معظم انقلاب نیابت از امام عصر(عج) را در زمان حاضر بر عهده دارند، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه و سرلوحه کار مسؤولان و مدیران باشد.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در دیدار محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع)، گفت: گر چه اهل بیت(ع) در هنگام وقوع مصیبت ها مظلوم و با فشارها و سختی ها رو به رو بودند اما در ادامه ثابت شد که مسیر حق و مکتب اهل بیت(ع) ماندگار است.

وی افزود: این درسی است که باید به گونه ای تلاش و خدمت کنیم که با وجود فشارها، سختی ها و تحریم ها در مسیر حق حرکت کنیم که اگر چنین شد نظام و دولت پایدار و ماندگار خواهد بود و سبب رضای الهی و اهل بیت(ع) می شود.

امام جمعه قم با بیان این که رهبر معظم انقلاب نیابت از امام عصر(عج) را در زمان حاضر بر عهده دارند، اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه و سرلوحه کار مسؤولان و مدیران باشد.

وی ادامه داد: خداوند مسؤولیت را به عنوان فرصت و امانت در اختیار مسؤولان قرار داده است که باید با بهترین خدمت بیشترین دستاوردها کسب شود، مردم قدردان و قدرشناس هستند و اگر کسی خدمتگزار حقیقی باشد را از یاد نخواهند برد.

آیت الله سعیدی با بیان این که مسؤولان باید رضایت خداوند متعال و اهل بیت(ع) را جلب کنند، ابراز داشت: آستان مقدس هم مطالباتی دارد، در جهت تکمیل صحن فاطمی حرم مطهر نیز باید قدم های جدی برداشته شود که یکی از جلوه های خدمت به مردم است./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات