۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۳۸۸۴۹
امام جمعه مشهد اردهال كاشان:

آمريكا بدعهد و غير قابل اعتماد است

امام جمعه مشهد اردهال كاشان، گفت: ايران اسلامي تاكنون به غير از بد عهدي و بد قيدي و تكبر از آمريكا و رييس جمهور ديوانه این کشور چيز ديگري نديده است.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي پيش از ظهر امروز در مراسم سوگواري شهادت امام رضا(ع) كه در مسجد صادقيه كاشان برگزارشد با اشاره به اينكه امام رضا(ع) در زمان خودبا چالش هاي متعددي روبرو بود، گفت: خواص دنيا خواه و هوس باز، نحله هاي انحرافي، رقيب سازي مأمون و توده جاهل و عوام از جمله چالش هاي زمان امام رضا(ع) بود.

وي با اشاره به اينكه چالش ها و فتنه و خيانت هاي خواصي كه زمان امام رضا(ع) وجود داشت امروز نيز در پرونده هاي جاسوسي وجود دارد، افزود: امروز ايران اسلامي در اوج اقتدار و عزت دارد و عزتي كه امروز ايران اسلامي به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و امام راحل و سكانداري همچون رهبر معظم انقلاب دارد شايد تاكنون چنين عزتي را نداشته است.

حجت الاسلام سليماني اردهالي، ادامه دارد، اسرائيل و دشمنان اسلام و نظام ايران اسلامي در حد و اندازه اي نيستند كه براي ايران مقتدر و با عزت و با عظمت بخواهند رجزخواني كنند.

وي يادآور شد: فرماندهان ارشد ارتش اسرائيل اعتراف كرده اند اقتدار موشكي جمهوري اسلامي ايران به اندازه اي است كه اگر موشكهاي ايران به طرف اسرائيل شليك شود، شرايطي را براي فضاي بسته و شيميايي و بيولوژي و هسته اي اسرائيل رقم خواهد زد كه اسرائيل را تبديل به قبرستاني خواهد كرد كه حتي فرصت جمع آوري كشته هاي خود را هم نداشته باشند.

امام جمعه مشهد اردهال كاشان، با اشاره به اينكه يكي از فرماندهان نظامي عربستان نيز به پاول آمريكايي مي گويد اگر اراده كنيم طي شش ساعت فضاي ايران را با هواپماهاي خود اشغال كنيم و ايران را تصرف كنيم، گفت: پاول در جواب تمسخرآميز خود به اين فرمانده نظامي عربستان مي گويد، اگر كوچكترين تعرضي به جمهوري اسلامي ايران داشته باشيد با چنان جواب كوبنده اي از سوي ايران روبرو خواهيد شد كه براي كمك خواهي حتي فرصت تلفن زدن به كاخ سفيد را هم نخواهيد داشت.

به گفته وي، آل سعود گروگان گيري است كه نخست وزير كشور مستقل اسلامي لبنان را با خانواده اش به گروگان گرفته است و يكي از فعالان سياسي عربستان اعتراف كرده خانواده نخست وزير لبنان سعدحريري از سوي شاهزادگان سعودي مورد  آزار و اذيت جنسي قرار گرفته است.

حجت الاسلام سليماني اردهالي، گفت: سبب تأسف است كه يك روزنامه در داخل كشور براي جلوگيري از جنگ و تحريم هاي بيشتر، خواستار مذاكرات موشكي با آمريكا شده است و اين درحالي است كه آقايان هنوز ميوه مذاكرات هسته اي و برجام را حتي نچشيده اند.

امام جمعه مشهد اردهال كاشان، تأكيد كرد: ايران اسلامي تا كنون به غير از بد عهدي و بد قيدي و تكبر از آمريكا و رييس جمهور ديوانه آمريكا چيز ديگري نديده است.

وي افزود: ابتدا نيز دلسوزان نظام اعلام كردند مذاكرات گام اول است و بعد از مذكرات، موضوعاتي همچون  موشكها، سپاه پاسداران و مقاومت حزب الله را مطرح و بهانه خواهند كرد و در نهايت حرف آنها اين خواهد بود كه جمهوري اسلامي ايران رژيمي غير مأنوس با حاكميت هاي دنيا است بايد برچيده شود تا بهشتي كه آمريكا وعده داده است تحقق يابد.

امام جمعه مشهد اردهال كاشان، يادآور شد: اين افراد به دنبال اقليت خائني هستند كه چنين خائناني در ايران وجود ندارد و نخواهد داشت و ملت ايران، ملتي علوي و فاطمي و حسيني است كه تلخي تنهايي اميرمومنان(ع) و امام حسن(ع) هميشه در ذائقه خود دارند.      

حجت الاسلام سليماني اردهالي گفت: ملت ايران از ابتدا پشتيبان ولايت فقيه بوده و هست و خواهد بود و به دنبال رهبر معظم انقلاب منسجم و با وحدت و با اقتدار در برابر استكبارخواهد ايستاد و دست و پاي هر متجاوزي را كه چشم طمع به ملت نظام و ايران را قطع خواهد كرد.

لازم به ذكر است، مراسم سوگواري شهادت امام رضا(ع) از سوي آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه دركاشان با حضور عزاداران حضرت در مسجد صادقيه كاشان برگزارشد./1307/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات