۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۳۸۸۴۰
آیت الله نوری همدانی:

کشوری که جهاد و شهادت دارد ظلم هيچ ظالمی را نخواهد پذیرفت

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروز وظیفه ما برگزاری یادواره شهدا در سراسر کشور است تا افزون بر تجلیل از مقام شامخ شهدا، فرهنگ ايثار و شهادت را زنده و پررنگ کنیم.
حضرت آیت الله نوری همدانی در یادواره شهید زین الدین و  ۶هزار شهید استان قم حضرت آیت الله نوری همدانی در یادواره شهید زین الدین و  ۶هزار شهید استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با حضور در مراسم یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید مهدی زین الدین،‌ سرداران و ۶ هزار شهید استان قم، که با حضور علما، فضلا و مدیر حوزه های علمیه کشور، سردار نقدی، فرماندهان سپاه و نواحی قم، مسؤولان استانی، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بسیجیان،‌ خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و عموم مردم شهید پرور قم همراه بود، نماز مغرب و عشا را اقامه کرد.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا یک وظیفه از سوي مردم و مسؤولان است، ابراز داشت: قوام و بقای این نظام مقدس به برکت خون شهدای بزرگوار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با بیان اینکه شهدا دنیا را رها کردند و برای دفاع از کشور، ملت و دین خود به میدان جنگ رفتند، بیان داشت: این شهدا با الهام از عاشورا و فرهنگ ناب اهل بیت(ع) جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: با توجه به این ایثار و جانفشانی ها، امروز این وظیفه برای ما ايجاد میشود که چنین مراسم بزرداشتی را در سراسر کشور برگزار کنیم و افزون برتجلیل از مقام شامخ آنان، فرهنگ ايثار و شهادت را زنده و پررنگ کنیم؛ چون کشوری که جهاد و شهادت دارد ظلم هيچ ظالمی را نخواهد پذیرفت و همیشه عزتمند خواهد بود./۸۴۰/۲۰۴/ح

ارسال نظرات