۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۳۸۸۲۴
همزمان با سالروز شهادت امام رضا صورت گرفت؛

دیدار سخنگوی دولت با مراجع تقلید و علما در قم

سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه با سفر به شهر مقدس قم ضمن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار کرد.
نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه با سفر به شهر مقدس قم ضمن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دولت صبح امروز در مراسم عزداری دفر حضرت آیت الله سبحانی شرکت کرد که آیات مرتضی مقتدایی، سید محمد غروی، نجم الدین طبسی و حجج اسلام والمسلمین واعظی و ملکا نیز در این مراسم حضور داشتند.

رییس سازمان برنامه و بودجه و هیأت همراه سپس با حضور در جامعة المصطفی، با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رییس جامعة المصطفی دیدار و گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های حوز های علمیه و المصطفی قرار گرفت.

دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید از دیگر برنامه های نوبخت در سفر به قم بود که دقایقی پیش در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد.

سخنگوی دولت در این سفر همچنین در مراسم های عزاداری بیوت و دفاتر حضرات آیت الله وحید خراسانی، نوری همدانی و مکارم شیرازی شرکت خواهد کرد.

دیدار با آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و حضرت آیت الله جوادی آملی استاد برجسته حوزه علمیه قم از دیگر برنامه های رییس سازمان برنامه و بودجه به شهر مقدس قم است که پیش از ظهر امروز انجام می شود.

همچنین سخنگوی دولت عصر امروز نیز با جمع دیگری از مراجع تقلید و علما دیدار خواهد کرد.

نوبخت در این دیدارها گزارشی از فعالیت های دولت به ویژه در زمینه بودجه سال 97 ارائه کرد و مراجع و علما نیز مهم ترین مشکلات کشور و کمبودها را به نماینده دولت گوشزد کردند./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات