۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۳۸۸۱۸
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

امام رضا مایه افتخار تمامی مذاهب دنیا است

آیت الله سلیمانی امام رضا(ع) را مایه افتخار تمام مذاهب دنیا دانست و گفت: حتی کسانی که امام رضا(ع) نمی‌شناسند و دیگران امام رضا(ع) را به آن ها معرفی کرده اند، از امام هشتم حاجت گرفته‌اند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر که شب گذشته در رضویه‌ زاهدان برگزار شد گفت: امروز مشهد مقدس به عنوان قطعه‌ای از بهشت پذیرای مهمانانی از تمام دنیا است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمانی که امام رضا(ع) به مشهد آمدند مأمون در اوج قدرت خود بود؛ مأمون دقیقا پا جای پدرش گذاشت و بر هفت کشور حکومت داشت؛ او برای تحت نظر گرفتن، امام رضا(ع) را نزدیک خود نگه داشت.

وی مأمون را شخصی خوار و ذلیل شده دانست و افزود: امروز کسی خبر ندارد مأمون در کجا دفن است و دل باخته‌ای ندارد ولی شعاع وجود امام رضا(ع) جهان را فرا گرفته است.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مأمون با تمام وجود قصد داشت امام رضا در دل‌ها عزیز نشود ولی امام رضا(ع) عزیز دل ها شدند؛ اگر خداوند بخواهد کسی را عزیز کند مانند امام رضا چنان عزیز می‌کند که حرم ایشان کعبه دل ها شده است.

وی در پایان امام رضا(ع) را باعث افتخار تمام مذاهب دنیا دانست و افزود: حتی کسانی که امام رضا(ع) نمی‌شناسند و دیگران امام رضا را به آن ها معرفی کرده اند، از امام هشتم حاجت گرفته اند./831/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات