۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۳۸۸۰۰
فرمانده سپاه قم:

ملت ایران از افتخارات شهدا تا استقرار حکومت الله صیانت می‌کند

سردار احمدی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره های شهدا، گفت: ملت ایران، افتخارات و پیروزی های شهدا را از دست نخواهد داد و از این پیروزی تا حکومت الله صیانت می‌کند.
سردار احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا احمدی در مراسم یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، اظهار داشت: از همه کسانی که هر سال زحمت برپایی این محفل را می کشند، تشکر می کنم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم ابراز کرد: امام راحل فرمودند، هر چه در این مملکت داریم به برکت فداکاری شهدای گرانقدر اسلام است؛ ملت ما تا ابد مدیون و مرهون شهیدان است و ما اسلام، قرآن، حیثیت، عزت، اقتدار و امنیت را مرهون شهیدان هستیم.

وی ادامه داد: از مردم شریف قم و دستگاه های مربوطه که دست به دست هم می دهند تا ذکر و یاد شهیدان در شهر کریمه اهل بیت(س) پراکنده شود، سپاسگزاری می کنیم و از شهیدان نیز تشکر می کنیم که لیاقت این خدمت گزاری را به ما داده اند.

سردار احمدی در بخش دیگر سخنان خود تأکید کرد: ای امام و ای شهیدان آسوده خاطر باشید که این ملت افتخارات و پیروزی های شما را از دست نخواهد داد و مصمم است این پیروزی را تا استقرار حکومت الله نگه دارد.

وی افزود: به ساحت سردار شهید زین الدین و تک تک شهدای این استان عرضه می داریم که امروز به برکت خون مطهر شما و در ادامه مدیریت معصوم گونه و پیامبر گونه امام راحل، خلف صالح ایشان و جوانان صالح تربیت شده در مکتب اهل بیت(ع)، ملت ما تحت زعامت نائب برحق حضرت حجت(عج) شاهد عرصه هایی بی نظیر است که شما به این صحنه ها اشرافیت بیشتری دارید.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم یادآور شد: راهپیمایی اربعین به برکت خون شهدا شکل گرفته است؛ این شهدا هستند که میلیون ها نفر را برای تشییع محسن حججی ها جذب می کنند؛ امروز به خوبی به سمت اهداف ترسیم شده حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت می کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: از شهیدان مدافع حرم اهل بیت(ع) و تدابیر بی نظیر ولی امر مسلمین و عنایات حضرت حجت(عج) در مدیریت این نظام مقدس ممنونیم؛ امروز به لطف خداوند متعال مرزهای ما به هزاران کیلومتر آن طرف تر از کشور رفته و رزمندگان اسلام در این مناطق از مرزهای اسلام و انقلاب دفاع می کنند./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات