۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۳۸۷۷۲
آیت الله علما:

مسؤولان به دنبال بازسازی خانه های آسیب دیده باشند

آیت الله علما در بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: مسؤولان باید پس از رسیدگی به نیازهای اضطراری زلزله زدگان به دنبال بازسازی خانه های آسیب دیده باشند.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز ضمن بازدید مجدد از مناطق زلزله زده و محل اسکان اضطراری زلزله زدگان سرپل ذهاب ابراز داشت: از زمان وقوع زلزله در مناطق غربی استان کرمانشاه مردم و مسؤولان با جدیت وارد عمل شدند و تا کنون نیز به خدمت رسانی در این مناطق ادامه داده اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تلاش های مردم و مسؤولان بخشی از مشکلات زلزله زدگان را مرتفع کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید هرچه سریعتر نیازهای اولیه زلزله زدگان از قبیل پتو و چادر تأمین شود و کمبود مکان اسکان و مواد اولیه زندگی برای زلزله زدگان پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: با فرا رسیدن سرما و بارندگی باید وسایل گرمایشی و نایلون برای زلزله زدگان فراهم شود تا مشکلات زلزله زدگان دوچندان نشود.

آیت الله علما بیان داشت: با گذشت شش روز از وقوع زلزله غرب کشور، کمبود امکانات اولیه و اضطراری زلزله زدگان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: مسؤولان باید پس از رسیدگی به نیازهای اضطراری زلزله زدگان به دنبال بازسازی خانه های آسیب دیده باشند تا در سرمای زمستان عده ای از زلزله زدگان در منازل خویش اسکان یابند./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات