۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۳۸۷۶۹
همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا؛

اجتماع عظیم «زنان فاطمی، سوگواران رضوی» برگزار می شود

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت جانگداز حضرت رضا(ع)، حرم مطهر رضوی میزبان اجتماع عظیم «زنان فاطمی، سوگواران رضوی» است.
زنان فاطمی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، فاطمه دژبرد اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت جانگداز حضرت رضا(ع)، حرم مطهر رضوی میزبان اجتماع عظیم «زنان فاطمی، سوگواران رضوی» است.

وی افزود: در اجتماع عظیم «زنان فاطمی، سوگواران رضوی» که مبتنی بر الگوی رفتاری حضرت زهرا(س) در دفاع از امامت، ولایت و رهبری است، بانوان مؤمن انقلابی مشهد مقدس در 28 آبان ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) در رواق حضرت زهرا(ع) حرم مطهر گردهم می‌آیند و حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی سخنران این مراسم است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی تجدید عهد و پیمان بانوان زائر و مجاور با حضرت رضا(ع)، در راستای دفاع از حریم ولایت و امامت و ترویج معارف رضوی را از جمله اهداف برگزاری این اجتماع عظیم ذکر کرد و افزود: در این اجتماع جمع کثیری از بانوان خدمتگزار آستان مقدس رضوی، همسران و مادران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، مسئولین و مخاطبان هیئات و جلسات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی حضور دارند.

دژبرد، یکشنبه 28 آبان ماه از ساعت 9 تا 11 را زمان برگزاری اجتماع عظیم «زنان فاطمی، سوگواران رضوی دانست و تصریح کرد: این برنامه با همکاری مرکز امور بانوان و خانواده، معاونت تبلیغات اسلامی و معاونت اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود./934/د103/ب1

ارسال نظرات