۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۳۸۷۳۰

فراخوان طراحی تندیس جشنواره‌ کتاب سال سبک زندگی منتشر شد

بر اساس اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره، هنرمندان حداکثر تا دهم دی ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.
سبک زندگی اسلامی

به گزاش خبرگزاری رسا، طبق این فراخوان هنرمندان باید علاوه برالمان‌های استفاده شده به شکل مستقیم یا غیر مستقیم موضوعات جشنواره (سبک زندگی / الگوی ایرانی اسلامی) را مورد توجه قرار دهند.

همچنین بهره‌گیری هنرمندانه از اصول و مبنای هنرهای تجسمی و قابلیت تولید آرم (نشان)، لوح، تندیس و... را رعایت کرده و از هرگونه کپی‌برداری خودداری کنند. طراحی این اثر باید با دید مناسب از تمامی زوایا بوده و قابلیت لازم در حجم‌سازی به صورت دو بعدی و سه ‌بعدی را دارا باشد.

علاقه‌مندان برای ارسال طرح باید به شرایط و مقررات زیر توجه کنند: محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد، طرح‌ها به صورت فایل تصویری با دقت ۳۰۰ dpi از چهار جهت اصلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند، طراح می‌بایست توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا و مواد پیشنهادی برای ساخت تندیس را اعلام کند، مشخصات شرکت‌‌کننده شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و نشانی روی آثار ارسالی درج شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره، هنرمندان حداکثر تا دهم دی ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه به نشانه اینترنتی http://www.lifestylebook.ir و یا به ایمیل lifestylebook.fest@gmail.com ارسال کنند. همچنین دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران میدان فلسطین، خیابان شمس، کوچه تبریز، شماره ۳۰ و شماره تلفن ۸۸۹۷۸۲۷۷.۸۸۹۷۸۲۷۵ پاسخگوی مراجعات حضوری و تماس تلفنی هنرمندان خواهد بود.

بر اساس تصمیم دبیرخانه به هر سه اثر برتر این مسابقه مبلغ 2.000.000 ریال هدیه تعلق خواهد گرفت و اثر برگزیده نیز 80.000.000 ريال هدیه نقدی دریافت خواهد کرد. نتایج نهایی آثار برگزیده این فراخوان در تاریخ به‌زودی اعلام می‌شود. ​/۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات