۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۳۸۷۲۵
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

ابراز همدردی ر شورای عالی انقلاب فرهنگی با زلزله‌زدگان

در پی زمین لرزه در مناطقی از غرب کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه بر لزوم امدادرسانی به سانحه دیدگان این زمین لرزه تاکید کرد.
 مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی زمین لرزه در مناطقی از غرب کشور و جان باختن و مجروح شدن هموطنان در سانحه، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه بر لزوم کمک و امداد رسانی به سانحه دیدگان این زمین لرزه تاکید کرد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع سانحه زمین لرزه در منطقه غرب کشور و جان باختن و مجروح شدن هموطنان عزیز در این سانحه موجب رنجش خاطر ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

آنچه که در این زمان مورد نیاز است حضور و فعالیت همه نهادها در امدادرسانی سریع، دقیق و همه جانبه به منظور کاهش رنج و درد بازماندگان این سانحه دردناک است.

امید است ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی با کمک به هموطنان سانحه دیده خود، مانند آنچه که در گذشته به کرات اتفاق افتاده ، جلوه‌ای دیگر از روحیه ایثار و نوع دوستی خود را به نمایش بگذارند.

دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و همه ملت ایران به ویژه بازماندگان این سانحه دردناک، رحمت و غفران واسعه الهی را برای جان باختگان این حادثه و صحت و سلامت را برای مجروحین و آسیب دیدگان از درگاه خداوند متعال خواستار است./۹۹۸/د۱۰۳/س

ارسال نظرات