۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۳۸۷۱۹
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

سومین جشنواره علامه بلادی بوشهری ۱۳ آذرماه برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از برگزاری سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در روز ۱۳ آذرماه خبر داد.
حجت الاسلام یوسف جمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در دیدار اعضای سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از برگزاری این جشنواره در روز 13 آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده روز 13 آذر مصادف با سالروز شهادت شهید عاشوری مراسم اختتامیه سومین جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

دبیر سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه تعداد 800 اثر به دبیرخانه های این جشنواره ارسال شده است اظهار داشت: از این تعداد 300 اثر مربوط به دانشجویان است و کارهای بررسی و داوری آن طی روزهای آینده انجام می شود.

وی به تفاوت این جشنواره با جشنواره های سال قبل اشاره کرد و گفت: یکی از تفاوت های برگزاری سومین جشنواره علامه بلادی بوشهری با جشنواره های قبل این است که در این جشنواره افزون بر طلاب و روحانیان، دانشجویان استان بوشهر نیز شرکت، و آثار به دبیرخانه ها ارسال شده است.

حجت الاسلام جمالی افزود: با توجه به اینکه حجم افراد تجلیل شونده در این جشنواره زیاد است، افزون بر مراسم اختتامیه این جشنواره مراسمات دیگری را بدین منظور در مدارس علمیه شهرستان ها خواهیم داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به برخی فعالیت های انجام شده تصریح کرد: برگزاری دوره های تحقیق و مقاله نویسی در مدارس علمیه استان یکی از کارهایی است که در راستای جشنواره صورت گرفته که تاثیر قابل توجهی در سطح کیفی و کمی آثار داشته است.

دبیر سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از فعالیت چهار دبیرخانه در این جشنواره خبر داد و گفت: دو دبیرخانه در حوزه های علمیه خواهران و برادران و یک دبیرخانه در دانشگاه خلیج فارس و نیز یک دبیرخانه در شهر مقدسه قم برای دریافت آثار طلاب فعالیت داشتند.

گفتنی است در این جلسه اعضای دبیرخانه سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداختند./833/پ202/ب1

ارسال نظرات