۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۳۸۷۱۴
آیت الله صفایی بوشهری:

دانشنامه ویژه جشنواره علامه بلادی بوشهری تدوین می شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تهیه و تدوین دانشنامه ویژه جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) خبر داد.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در جمع اعضای دبیرخانه سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) تاثیر بسزایی در تجلی تاریخ استان بوشهر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاریخ این استان را پرشکوه عنوان کرد و اظهار داشت: مهمتر از تاریخ، آینده استان است که بتوانیم آینده خوبی را در حوزه معارف دینی و بر اساس مکتب اهل بیت(ع) ایجاد کنیم که الحمدلله این کار در استان بوشهر در حال انجام است.

وی خواستار بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی جشنواره های سال های گذشته شد و گفت: با بهره گیری از تجربه به دست آمده از برگزاری دو جشنواره پیشین علامه بلادی بوشهری(ره) ضمن برطرف کردن برخی موارد بر ایجاد نوآوری ها باید توجه داشت.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر منظم برگزار کردن مراسم و رعایت نظم، به اخلاص در کار اشاره کرد و افزود: خدمتگزاری به مردم و روحانیت در عین داشتن صبر، حوصله و فروتنی لازم است.

امام جمعه بوشهر از تهیه و تدوین دانشنامه ای ویژه جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) خبر داد ابراز داشت: مقالات برتر را جهت نشر در این دانشنامه شناسایی شود.

گفتنی است در این جلسه اعضای دبیرخانه سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداختند./833/پ202/ب1

ارسال نظرات