۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۳۸۷۱۰
نماینده ولی فقیه در قزوین:

اهداف وقف مطابق با نیازهای روز جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان اینکه باید اهداف وقف مطابق با نیازهای روز جامعه باشد، گفت: اگر واقفان ببینند وقف‌های انجام شده، گره‌ای از مشکلات جامعه باز می‌کند، تشویق می‌شوند تا فعالیت بیشتری در حوزه وقف داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین امروز در دیدار مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در اداره اوقاف استان قزوین، اظهار کرد: احیای فرهنگ وقف یک ضرورت است و همه وظیفه داریم برای احیای این امر مهم دینی پای کار بیاییم.

امام جمعه قزوین فرهنگ‌سازی در حوزه وقف را رسالت ائمه جمعه، حوزه‌های علیمه، ائمه جماعت و رسانه‌ها دانست و تأکید کرد: آگاهی جامعه از ثمرات وقف در ترویج این امر مهم دینی بسیار مهم و ضروری است و در این راستا ائمه جمعه، حوزه‌های علیمه، ائمه جماعات و رسانه‌ها رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید اهداف وقف مطابق با نیازهای روز جامعه باشد، تصریح کرد: اگر واقفان ببینند وقف‌های انجام شده، گره‌ای از مشکلات جامعه باز می‌کند، تشویق می‌شوند تا فعالیت بیشتری در حوزه وقف داشته باشند بنابراین لازم است کارآمدی و محصول وقف با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌ غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد./873/د103/ب1

ارسال نظرات