۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۳۸۶۹۶
۳ آذرماه؛

دومین یادواره شهدای مسجد آیت الله شفیعی برگزار می شود

دومین یادواره شهدای مسجد آیت الله شفیعی با سخنرانی سردار قربانی برگزار می شود.
دومین یادواره شهدای مسجد آیت الله شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در راستای پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دومین یادواره شهدای مسجد آیت الله شفیعی سوم آذرماه با حضور شخصیت های کشوری و استانی برگزار می شود.

در این مراسم که روز جمعه(سوم آذرماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد آیت الله شفیعی برگزار می شود، سردار مرتضی قربانی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی خواهد پرداخت.

در دومین یادواره شهدای مسجد آیت الله شفیعی که خانواده شهدا و رزمندگان استان و کشور حضور پیدا خواهند کرد از خانواده شهدای مسجد تقدیر به عمل می آید ضمن اینکه نمایشگاهی از تصاویر و آثار شهدا و فعالیت های فرهنگی مسجد همچون گذشته برپا خواهد شد.

در این یادواره افزون بر سخنرانی سردار قربانی، رزمندگان اعزامی از این مسجد به مناطق جنگ درباره نقش مسجد آیت الله شفیعی در دوران جنگ تحمیلی سخن خواهند گفت چنانچه از محضر سخنران و مداح کشوری استفاده خواهد شد.

مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام بود و 40 شهید را در طول هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی کرد که در این میان حجت الاسلام محمود رأفتی و طلبه شهید سید مرتضی شفیعی(فرزند آیت الله شفیعی)، دو روحانی این مسجد هستند که در راه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی در برابر رژیم بعث جانانه ایستادگی کرده و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

از این رو از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان عزیز سال های دفاع مقدس تقاضا می شود خاطرات، تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، وصیت نامه و ... شهدای والامقام این مسجد را  از طریق shafieelib92@ در اختیار ستاد برگزاری یادواره شهدا   قرار دهند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات