۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۳۸۶۸۳
آیت الله طبرسی در دیدار خانواده شهید حججی:

خون شهید حججی ها سبب عزت و عظمت اسلام ناب شده است

آیت الله طبرسی با تجلیل از خانواده شهید حججی، از این شهید به عنوان سمبل مقاومت، ایثار و شهامت در دفاع از حریم آل الله یاد کرد و گفت: این شهید والامقام عزتمندانه در برابر دشمنان ایستاد.
دیدار خانواده شهید حججی با آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، خانواده شهید محسن حججی امروز با آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله طبرسی در این دیدار با تجلیل از خانواده شهید حججی، از این شهید مدافع حرم به عنوان سمبل مقاومت، ایثار و شهامت در دفاع از حریم آل الله یاد کرد و گفت: این شهید والا مقام عزتمندانه در برابر دشمنان آل الله ایستادگی کرد و با شهامت به شهادت رسید.

وی با بیان این که تربیت خانوادگی چنین شخصیت هایی این گونه انسان های مؤمن و باتقوایی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: تربیت دینی موجب پرورش محسن حججی هایی می شود این گونه در جامعه اسلامی غوغا بپا کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که جامعه اسلامی به وجود شخصیت های بزرگی همچون شهید محسن حججی افتخار می کند و به خود می بالد، تصریح کرد: آن تشییع باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و نشان از عظمت و جایگاه رفیع شهدا در نظام اسلامی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که مدافعان حرم برای دفاع از حریم آل الله به دیار غربت شتافتند، خاطرنشان کرد: اگر خون های پاک این فرزندان غیور انقلاب اسلامی نبود امروز تکفیری های جنایت کار مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و آل سعود همچون قارچ سمی رشد کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شهید حججی ها به میدان رفتند تا اسلام و انقلاب حفظ بماند، تصریح کرد: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشورمان را مدیون و مرهون خون های پاک شهدای مدافع حرم نظیر شهید حججی هستیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که تشییع باشکوه شهید حججی یک عظمتی خاص در کشور ایجاد کرد، افزود: تشییع پیکر شهید حججی یادآور صحنه های کربلا  برای ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تشییع پیکر شهید حججی با عزت و افتخار برگزار شد، تصریح کرد: این شهید عزیز به حتم نماد صلابت، شجاعت و ایثار است و در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

امام جمعه ساری با بیان این که مدافعان حرم خالصانه و صادقانه برای دفاع از حریم اسلام ناب به جنگ با تکفیری های جنایت کار شتافتند، خاطرنشان کرد: امروز آحاد جامعه اسلامی باید قدردان شهدا و خانواده های آنها باشند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه با به وجود آوردن گروه های تروریستی تکفیری در تلاش بودند تا ریشه اسلام ناب را در منطقه و سایر نقاط جهان کاملاً بخشکانند و اسلام آمریکایی را جایگزین آن کنند، گفت: اما با هوشیاری مرجعیت دینی و حضور به موقع مدافعان حرم این توطئه خطرناک یزیدیان زمان خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان همان راهی بودند که امام حسین(ع) هزار و 400 سال پیش در کربلا آغاز کردند، تصریح کرد: امروز نیز همه ما باید ادامه دهنده همان راهی باشیم که شهدای مدافع حرم در آن گام برداشتند و حرکت کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز به برکت خون های پاک شهدایی همچون شهید حججی گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه نفس های آخر خود را می کشند، خاطرنشان کرد: اگر شهید حججی ها نبودند امروز باید در داخل کشور با تکفیری های تروریست مقابله می کردیم.

آیت الله طبرسی از شهید حججی ها به عنوان رویش های انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که این شهید عزیز پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) به ویژه سیدالشهدا بوده است، تصریح کرد: نسل جوان امروز نظام اسلامی برای دفاع از اسلام ناب و انقلاب آماده فرمان ولی فقیه هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تروریست های تکفیری مورد حمایت نظام سلطه امروز در برابر عزت و عظمت جبهه مقاومت شکست سنگینی خورده اند، خاطرنشان کرد: همه تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی حفظ این تروریست های تفکیری در منطقه است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آل سعود جنایت کار با دلارهای نفتی از این گروه های تروریستی حمایت مالی می کند، تصریح کرد: آل سعود نیز امروز همانند آمریکا و صهیونیست ها در باتلاق جنایت و کشتار انسان های بی گناه فرو رفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که هر روز که می گذرد چهره واقعی سعودی ها بیشتر برای جهانیان نمایان می شود، خاطرنشان کرد: این کشور جنایت کار امروز هزاران کودک بی گناه را در مقابل چشمان مجامع بین المللی در یمن به خاک و خون کشیده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ان شاءالله به برکت خون پاک شهدایی همچون شهید حججی به زودی شر تکفیری های جنایت کار و حامیان منطقه ای آنها از سر کشورهای مسلمان کم خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم به زودی آل سعود جنایت کار نیز در کنار صهیونیست های اشغال گر نیز به کلی نابود و از روی زمین محو شوند.

وی با بیان این که امروز فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی کاملاً نهادینه شده است، گفت: بسیاری از مشتاقان اهل بیت(ع) حاضر بودند برای دفاع از حریم آل الله به سوریه و عراق اعزام شوند و در برابر تروریست های جنایت کار بایستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که با وجود همه توطئه ها و تلاش های نظام سلطه، جبهه مقاومت امروز پیروز منطقه شده است، خاطرنشان کرد: همه عصبانیت آمریکا و سعودی ها از جمهوری اسلامی ایران نیز به دلیل پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در برابر تکفیری ها است./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات