۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۳۸۶۷۰
آیت الله کعبی:

زندگی بدون اعتقاد به توحید و معاد دنیا را به جهنم تبدیل می کند

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه اسلام دعوت به حیات و زندگی حقیقی را به مردم داده است، گفت: زندگی بدون توحید و بدون اخلاق و اعتقاد به معاد و قیامت دنیا را به جنگل و جهنم تبدیل می کند.
آیت الله کعبی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار اهالی منطقه مسیر تصفیه اهواز ضمن تسلیت رحلت جانسوز نبی اکرم (ص) و شهادت جانسوز امام حسن مجتبی و امام رضا(علیهم السلام) با گرامی داشت یاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید نور موسوی از علمای منطقه ابراز داشت: اگر بخواهیم ببینیم که اسلام در بعثت رسول اکرم(ص) چه چیزهایی را برای مردم به ارمغان آورد در واقع می توان گفت که اسلام دعوت به حیات و زندگی حقیقی را به مردم داده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: حیات بدون توحید و بدون اخلاق و اعتقاد به معاد و قیامت و بی آنکه حرکتی برای تطبیق عدل و بخشش و رحمت باشد، دنیا را به جنگل و جهنم تبدیل می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: پروردگار متعال، رسول اکرم را رحمة للعالمین قرار داد چرا که اگر مردم به تعالیم اسلام حقیقی و اصیل توجه و عمل کنند این رحمت فراگیر می شود.

آیت الله کعبی ادامه داد: اگر مردم به تعالیم اسلام حقیقی و اصیل توجه و عمل نکنند و در ظاهر و به اسم مسلمان باشند و هر کس به تصمیم خویش عمل کند و به دستورات دین مبین بی اعتنا باشند و دربرخورد با یکدیگر به هم ظلم کنند و هرکس که قویتر باشد حق را به نفع خود مصادره کند، این به معنای این است که ما به تعالیم اسلام توجه و عمل نمی کنیم و فقط در ظاهر مسلمانیم./9456/د103/ب1

ارسال نظرات