۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۳۸۶۶۳
فرمانده سپاه عاشورا:

غرب به دنبال محدود کردن قدرت موشکی ایران است

سردار کریمیان با بیان این‌که محدود کردن قدرت موشکی ایران با جنگ‌طلب معرفی کردن سپاه پاسداران پیگیری می شود، گفت: سپاه بر مبنای سیاست های عالی نظام و شورای امنیت ملی گام برمی‌دارد.
کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه تبریز که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیح ترتیب یافت، با بیان این‌که دشمن به دنبال اجرای برنامه برجام 2 است، خاطرنشان کرد: در این طرح مسدود کردن مسیرهای قدر‌یابی ایران مورد هدف است، چراکه این قدرت منجر به بازدارندگی کشور شده و این امر به مرحله ای که دشمنان جرأت تجاوز به نظام اسلامی ایران را ندارند.

سردار کریمیان با بیان این‌که دشمنان در برنامه ای میان‌مدت به سراغ اجرای سناریوهای مختلف علیه ایران است، تصریح کرد: تشدید محدودیت، تحریم‌ها و منزوی نشان دادن ایران در عرصه بین المللی است، برای تحقق این هدف نیز تبلیغات رسانه ای گسترده ای برای همراهی جامعه بین الملل آغاز کرده اند.

فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که محدود کردن قدرت موشکی ایران با جنگ‌طلب معرفی کردن سپاه پاسداران پیگیری می شود، افزود: سپاه بر مبنای سیاست های عالی نظام و شورای امنیت ملی گام برمی‌دارد، هر اقدام سپاه در راستای تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دست برداشتن ایران از گروه های جهادی و مقاومت در منطقه دیگر سناریوی غرب در راستای اجرای طرج برجام 2 است، چنانکه جریان اخیر سعدحریری نیز در این مسیر بوده است، از سوی دیگر شاهد تشدید فشارهای سیاسی، اقتصادی و روانی به صورت توام هستیم.

سردار کریمیان با اشاره به این‌که اکنون در وسط میدان جنگ قرار داریم، گفت: دو جبهه استکبار جهانی و لیبرال سکولار به دنبال نفوذ در نظام اسلامی ایران هستند، که اگر این امر تحقق یابد، شاهد شکست تفکر جهادی و ضداستکباری در منطقه خواهیم بود.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که سهل‌انگاری، محافظه‌کاری و مسامحه کاری سه چالش اصلی درون نظام اسلامی است، تصریح کرد: گاه مشاهده می شود که منافع شخصی، گروهی و جناحی بر منافع ترجیح داده می‌شود، این‌گونه رفتارها در تضاد با اصول انقلاب است.

وی با اشاره به این‌که امروز نیازمند وحدت، بصیرت و شناخت صحیح هدف هستیم، افزود: تشخیص صحیح مسیر، تصمیم‌گیری آگاهانه و عمل به‌هنگام مسأله‌ای مهم و ضروری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

سردار کریمیان در پایان با بیان این‌که تاکنون بیش از 30 کامیون کمک های مردمی جمع آوری شده از سوی بسیجیان ارسال شده و طی روزهای آینده 20 کامیون دیگر نیز راهی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خواهد شد، گفت: خدمت‌رسانی به منطقه شیخ صالح واقع در شهر ثلاث باباجانی که دارای چندین روستا است، به سپاه استان واگذار شده است./935/پ202/ب1

ارسال نظرات