۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۳۸۶۲۶
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله کرمانشاه در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله کرمانشاه در مسجد جامع امام شافعی اهل سنت ارومیه با حضور امام جمعه ارومیه، روحانیت اهل سنت و شیعه، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، عصر امروز مراسم بزرگداشت جانباختگان رویداد زلزله کرمانشاه در مسجد جامع امام شافعی اهل سنت ارومیه با حضور روحانیت اهل سنت و شیعه، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام فعال آذر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی در این مراسم با تسلیت جان باختن هم وطنان کرمانشاهی در زلزله اخیر، اظهار داشت: وظیفه همه ما یاری رسانده به زلزله زدگان است.

وی با تأکید بر همیاری مردم و تمام دستگاه های استان در یاری رساندن به مردم این منطقه، تصریح کرد: مسؤولان تمام توان خود را برای یاری به مردم کرمانشاه و رساندن کمک های مردمی به این استان به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی نبی مکرم اسلام را محور وحدت جهان اسلام دانست و گفت: توصیه پیامبر اکرم(ص) یاری رساندن به مسلمانان در زمانی که دچار مشکل اند می باشد.

ملا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این مراسم یاری رساندن به مردم حادثه دیده کرمانشاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه باید با تمام توان به یاری زلزله دیدگاه در حد توان خود بشتابیم.

وی با بیان اینکه وظیفه مسلمانی ما کمک به هموطنان عزیزمان در این استان هستند، ادامه داد: این حادثه سبب داغدار شدن همه مردم ایران به ویژه استان ما شد و نشان داد که مردم ایران با یکدیگر همدل و همراه هستند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: یاری رساندن به مردم حادثه دیده کرمانشاه وظیفه مسلمانی ما است که پیامبر اسلام نیز ما را به یاری دیگر مسلمانان که در مشکل هستند دعوت کرده است.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه اومیه برگزار شد./۸۵۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات