۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۳۸۶۰۳

سخنان ائمه جمعه کشور در یک نگاه

واکنش رییس جمهور آمریکا به زلزله ایران بدبختی دنیا را نشان می‌دهد، نباید مردم کرمانشاه را تنها گذاشت، بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است، آل سعود دشمن بزرگ تشكيل امت اسلامي است بخشی از سخنان ائمه جمعه کشوراست.
ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واکنش رییس جمهور آمریکا به زلزله ایران بدبختی دنیا را نشان می‌دهد، نباید مردم کرمانشاه را تنها گذاشت، بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است، آل سعود دشمن بزرگ تشكيل امت اسلامي است بخشی از سخنان ائمه جمعه کشور است که بیشتر به مسأله تحولات اخیر عربستان و زلزله کرمانشاه اشاره داشتند.

با توجه به زلزله اخیر کرمانشاه که همه مردم و مسؤولان برای کمک به مردم آسیب دیده کرمانشاه بسیج شده اند دوباره آمریکا دشمنی خود با ایران را به طور علنی نشان داد و رییس جمهور این کشور در سخنان خود آورد که حتی به زلزله زدگان ایران هم نباید کمک کرد که این حرف نهایت دشمنی و ذات کثیف خود را  نشان می دهد.

موضع دیگری که ائمه جمعه کشور به آن اشاره داشتند استعفای سعد الحریری از نخست وزیری با فشارهای سیاسی سعودی ها بود که پی آن خشم مردم لبنان را برانگیخت و این حرکت حریری نشان از شکست سیاست سعودی ها در منطقه بود چرا که آنها قصد داشتند با نخست وزیری سعد الحریری حزب الله لبنان را به انزوا ببرند در حالیکه این اتفاق برعکس شد و باعث شکست داعش و پیروزی های سوریه گردد.

گفتنی است ائمه جمعه کشور در خطبه های نماز جمعه این کشور به موضوعات دیگری از جمله وحت مسلمانان سخن گفتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

واکنش رییس جمهور آمریکا به زلزله ایران بدبختی دنیا را نشان می‌دهد

خطیب نماز جمعه تهران سخنان ترامپ درباره عدم کمک به زلزله زدگان ایران را یک صدای کثیف برآمده از حلقوم یک آدم شرور توصیف کرد و گفت: واکنش رییس جمهور آمریکا به زلزله ایران بدبختی دنیا را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب...

نباید مردم کرمانشاه را تنها گذاشت

امام جمعه قم گفت: روزی که سعد حریری نخست وزیری را پذیرفت، سعودی ها توقع داشتند که با تشکیل دولت در لبنان حزب الله در انزوا قرار گیرد اما برخلاف توقع و انتظار آن ها حزب الله در دولت و خاتمه دادن به بحران سوریه بسیار خوب درخشید.

ادامه مطلب...

بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است، گفت: فعالیت های بسیج در حوزه های سازندگی، فرهنگی و دفاعی نقش موثری در پیشرفت جامعه دارد.

ادامه مطلب...

آل سعود دشمن بزرگ تشكيل امت اسلامي است

امام جمعه اصفهان با اشاره به كارشكني هاي آل سعود عليه ايران، گفت: در زماني قرار گرفته ایم كساني مانند آل سعود كه خود را امت پيامبر مي دانند با شدت و پيوسته عليه ايران حرف مي زنند و به دنبال ترويج عربيت هستند.

ادامه مطلب...

وقف نقش سازنده ای در ساماندهی عرصه های مختلف جامعه دارد

امام جمعه موقت بندرعباس، حضرت علی(ع) را نمونه بارز واقفان دانست و گفت: وقف در ساماندهی عرصه های مختلف جامعه به ویژه کمک به نیازمندان نقش تاثیرگذاری دارد.

ادامه مطلب...

حبس حریری اقدام احمقانه ای از سوی عربستان بود

آیت الله موسوی جزایری گفت: دستگیری و حبس سعد حریری از سوی عربستان سعودی اقدامی احمقانه و غیرقابل قبول است.

ادامه مطلب...

ظلم های آل سعود به سبب جاهلیت، غرور و تکبر است

امام جمعه اراک با بیان اینکه آل سعود جنایتکار با آمریکایی ها، فرانسوی ها و اسرائیلی ها هم دست شده و بمب های متعددی را بر سر مردم مظلوم یمن می ریزد، افزود: ظلم های آل سعود به سبب جاهلیت، غرور و تکبر است.

ادامه مطلب...

مقامات سعودی مراقب اظهارات خود در برابر جمهوری اسلامی باشند

آیت الله طبرسی با بیان این که نفرت و ننگ جهانیان بر آل سعود کثیف و جنایت کار باد که جنایت های یمن، سوریه و عراق را به بار آوردند، گفت: این افراد جنایت کار که خود را خادم الحرمین می دانند دست به جنایت های گسترده ای در کشورهای اسلامی منطقه زده اند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است ائمه جمعه کشور در ابتدای خطبه های خود با اشاره به رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) توصیه داشتند که سیره زندگی اهل بیت(ع) را به خوبی مطالعه و عمل کنید تا بتوانیم در زندگی خود آن را پیاده و موفق باشیم./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات