۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۳۸۵۶۹
امام جمعه موقت کرمان:

بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است، گفت: فعالیت های بسیج در حوزه های سازندگی، فرهنگی و دفاعی نقش موثری در پیشرفت جامعه دارد.
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان امروز در خبطه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: تقوا در زندگی بسیار اهمیت دارد و انسان مسلمان را به خداوند نزدیک می کند و دوری کردن از گناهان وظیفه انسان مسلمان است.

وی با اشاره به رحلت حضرت محمد(ص)، تصریح کرد: اخلاق مداری یکی از ویژگی های حضرت مصطفی(ص) است و داشتن اخلاق نیکو و ادب انسان را به شایسته گی می رساند.

امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد: داشتن اخلاق نیکو می تواند جامعه را از آسیب های اجتماعی دور کند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با بیان اینکه اخلاق نیکو در خانواده نقش موثری در تربیت فرزندان دارد، اظهار داشت: فرزندان کارها و رفتار های خود را از پدر و مادر می آموزند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به هفته وقف، تصریح کرد:  وقف صدقه جاریه و کاری خدا پسندانه و ماندگار است و وقف در زمینه علم و دانش جامعه را به رشد می رساند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به هفته بسیج، در پایان گفت: بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است فعالیت های بسیج در حوزه های سازندگی، فرهنگی و دفاعی نقش موثری در پیشرفت جامعه دارد./۹۷۲/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات