۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۸۵۲۸
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

آل سعود با حُقه‌های صهیونیستی به مبارزه با اسلام آمده است

زاهدی گفت: آل سعود با تفکر انجمادی به کمک جریان تکفیری و داعشی و با حقه صهیونیستی و با پول آمریکا و عوامل آن در منطقه به مبارزه با اسلام ناب است آمده و جنایت می‌کند.
زاهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، محمدمهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شب گذشته در چهارمین همایش ملی «قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت» که در سالن اجتماعات ولی امر زاهدان برگزار شد گفت: زیبایی‌های عاشورا را می‌توان در بوجود آمدن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دید.

وی افزود: پیاده روی اربعین نیز یکی دیگر از جاهایی است که می‌توان این زیبایی را مشاهده کرد؛ شیعه و سنی در کنار یکدیگر بودند و همان سخن حضرت زینب را معنا کردند که فرمود بجز زیبایی چیزی نمی‌بینم.

زاهدی با تأکید بر اینکه امروز هم کربلا است اظهار داشت: امروز نیز یزیدیان جهانی با همان حقه‌های روز عاشورا به میدان آمده‌اند.

وی به جنایات آل سعود اشاره و بیان کرد: آل سعود با تفکر انجمادی به کمک جریان تکفیری و داعشی و با حقه صهیونیستی و با پول آمریکا و عوامل آن در منطقه به مبارزه با حسین زمان که همان اسلام ناب است آمده و جنایت می‌کند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت عنوان کرد: ما در چند سال گذشته شاهد حضور قدرتمند جبهه مقاوت و جریان حسینی در جهان بوده‌ایم که با کمترین امکانات به مبارزه با جریان یزیدی پرداخته است.

وی ادامه داد: امروز هم می‌توان به جبهه حسینی رفت؛ ما محکم و استوار در مقابل جریان استکباری ایستادگی و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنیم؛ همان طور که یزید قصد داشت اسلام ناب را از بین ببرد و اسلام یزیدی را حاکم کند آن ها هم می‌خواهند اسلام صفیانی را بر ما غالب کنند./831/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات