۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۳۸۵۱۶
حجت الاسلام میناپور خبر داد؛

تجهیز مدارس علمیه لرستان به کتابخانه دیجیتال علوم اسلامی

مدیر حوزه علمیه لرستان از تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: در راستای دسترسی آسان طلاب به علوم اسلامی همه مدارس به کتابخانه دیجیتال مجهز هستند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در استان لرستان جای خیران برای پیشرفت حوزه از نظر فیزیکی و ارتقای مدارس خالی است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامی مناسب برای جذب خیران به حوزه صورت نگرفته است، افزود: امید است با اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت تبلیغی استان بتوان نیت خیران را به سمت حوزه نیز هدایت کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه برای جبران خلأهایی که در حوزه فیزیکی مدارس قرار دارد، مدارس مجهز به کتابخانه دیجیتال شده اند، عنوان داشت: با پیگیری معاونت پژوهش و امکانات لازم که از سوی مرکز مدیریت قم در اختیار قرار گرفته است طلاب در کتابخانه های دیجیتال می توانند به علوم تاریخی، تفسیر، حدیث، اصول و فقه و دیگر علوم دینی دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: نصب بسته های دیجیتال در مدارس علمیه فرصتی را فراهم ساخته تا طلاب در کنار کتابخانه بتوانند به علوم مورد نظر دسترسی داشته و در انجام فعالیت های تحقیق و پژوهش خود موفق شوند.

حجت الاسلام میناپور فراهم سازی زیرساخت های لازم را امری مهم برای رشد و پیشرفت علمی و تحصیلی طلاب عنوان کرد و گفت: تجهیز کتابخانه ها و در اختیار قرار دادن کتب مختلف و مورد نیاز طلبه از جمله مهم ترین زیرساخت های علمی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که در سایه رشد و پیشرفت علمی طلاب شاهد نقش آفرینی آنان در عرصه های مختلف جامعه باشیم و بتوان با استفاده از ظرفیت علمی آنان در عرصه تبلیغ نیز اقدامات مؤثری انجام داد./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات