۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۳۸۵۰۶
حجت الاسلام سرلک:

ترویج بی‌بندوباری ابزاری برای تزلزل شیعه است

ﻣﺴؤوﻝ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻬﺎﺩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هنر با بیان اینکه دشمن با ترویج فساد درصدد ضربه زدن به جامعه اسلامی است، گفت: دشمنان با ترویج و تبلیغ بی‌بندوباری می‌خواهد شیعه را از درون متزلزل کنند.
سرلک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی سرلک ﻣﺴؤﻮﻝ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻬﺎﺩﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هنر، پنج شنبه شب در مراسمی که به مناسبت دهه سوم ماه صفر در هیات بیت الحسین(ع) برگزار شد، گفت: والدین در مومن شدن فرزند نقشی اساسی دارند.

وی افزود: افراد بسیاری می‌توانند در هدایت انسان نقش داشته باشند برای مثال شهدا با نثار جانشان تلاش کردند تا اسلام باقی بماند و در صدر آنان شهدای کربلا با جانفشانی اجازه ندادند راه بندگی خداوند مسدود شود.

ﻣﺴؤوﻝ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻬﺎﺩﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هنر در بخش دیگر با اشاره به مالکیت خداوند، ابراز کرد: خداوند مالک انسان است، کسانی که راهی غیر از مسیر حق انتخاب ‌کنند در اصل عمر خود را تباه کرده و خدا را از خود ناراضی می‌کنند.

حجت الاسلام سرلک ارزش وجودی انسان فراتر از عالم دنیا است، اظهار داشت: ما باید بدانیم که خداوند بشر را برای عالم دیگر خلق کرده است بنابراین انسان باید مراقب باشد دنیا با جلوگری‌هایی که دارد او را فریب ندهد.

وی ادامه داد: انسان اگر خدا را در قلب خود جای دهد دیگر جاذبه‌های دنیا در قلب او راه نمی‌یابد.

ﻣﺴؤوﻝ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻬﺎﺩﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هنر با بیان اینکه برخی از انسانها خداوند را برای رفع مشکلاتشان می‎خواهند، عنوان کرد: آن دسته از افراد که ایمان ظاهری دارند تا زمانی که خداوند مشکلات آنان را رفع ‌کند خدای خوبی است اما با کمترین مشکل از خدا روی گردان می‌شوند.

حجت الاسلام سرلک با تاکید بر اینکه انسان در هر حال و شرایطی باید تسلیم خداوند باشد، بیان داشت: انسان نباید کسی را در عرض خداوند قرار دهد چرا که اگر چنین شود فرد با کمترین مشکل خدا را رها می‌کند. امروز دشمنان درصدد آن هستند تا با ترویج بی بندوباری شیعه را از درون متزلزل کنند./807/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات