۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۳۸۴۸۷

حوزه علمیه لرستان آماده خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه است

حوزه علمیه استان لرستان با صدور بیانیه ای حادثه اخیر کرمانشاه و مرگ هموطنان بر اثر زلزله را تسلیت گفته و آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مردم این استان اعلام کرد.
زلزله کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حوزه علمیه برادران و خواهران لرستان با صدور بیانیه ای مرگ هموطنان در زلزله کرمانشاه را تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است: با حزن و اندوه فراوان حادثه تلخ و تاسف بار زلزله اخیر در استان کرمانشاه که موجب جان باختن صدها نفر از هموطنان شد را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای حکیم و خبیر برای درگذشتگان رحمت و مغفرت، برای بازماندگان در این آزمون سخت و دشوار صبر مسألت می نماییم.

در بیانیه حوزه های علمیه لرستان افزوده شده است: از آحاد مردم متعهد و دلسوز ایران اسلامی که از نخستین ساعات این حادثه همت خود را برای یاری آسیب دیدگان قرار داده و یار و غمخوار زلزله زدگان شدند تا تنها گوشه ای از آلام و درد این مصیبت را تسکین بخشند قدردانی می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: انتظار می رود این امداد و مساعدت در لحظات سخت و مشقت زا تا زمان ساماندهی نسبی اوضاع تداوم یابد.

در بیانیه مشترک حوزه های علمیه برادران و خواهران استان لرستان عنوان شده است: هر چند که دستگاه ها و نهادهای کشوری و لشکری با بسیج امکانات و تجهیزات، رسالت خطیر خدمت رسانی را عهده دار هستند، اما عمق فاجعه و گستردگی خسارات به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب فرمودند «از همه کسانی که می توانند به نحوی در سبک نمودن بار مصیبت و جبران خسارت م<ثر باشند درخواست می کنم به یاری آسیب دیدگان بشتابند»، بر این اساس مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان از کسانی که امکان هر گونه مشارکت در میدان وسیع همیاری و غم گساری را دارند خاضعانه تمنا می نماید بدون فوت وقت به مصداق «فاستبقوا الخیرات» پیشگام این جهاد بزرگ گردند.

گفتنی است، مدارس علمیه خواهران و برادران استان لرستان نیز آمادگی خود را برای هر گونه مشارکت و امداد رسانی اعلام می دارند./9451/د101/ب1

ارسال نظرات