۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۳۸۴۸۵
آیت الله موسوی جزایری:

فعالیت های نیروی انتظامی در اربعین ستودنی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان فعالیت نیروی انتظامی خوزستان را در ایام اربعین مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی نیروهای نظامی در ایام اربعین ستودنی است.
اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار سردار عباس زاده، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اقدامات نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی(ع) را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اربعین امسال به‌ لطف و همت همه رده‌ها و نیروهای نظامی به‌خوبی برگزار شد؛ به‌طوری که از بروز ندادن هر مشکلی اطمینان کافی داشتیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: به‌پاس تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی دست این عزیزان را می‌بوسیم و از زحمات و تلاش‌های سردار عباس‌زاده فرمانده نیروی انتظامی استان نیز تشکر می‌کنم.

در ادامه این دیدار سردار حیدر عباس‌زاده نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای انتظامی در مرزهای خوزستان منتهی به عراق پرداخت و گفت: با حضور 4 هزار نیروی انتظامی نظم و انضباط خوبی در دو‌ مرز شلمچه و چذابه برقرار شد.

وی با بیان اینکه اربعین امسال و تردد زائران بدون دغدغه انجام شد، عنوان کرد: در ایام اربعین بیش از 460 هزار خودرو از سوی زائران حسینی در پارکینگ‌های تعیین‌شده پارک شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: با حضور شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی در مرزها و راه‌های ارتباطاتی با کاهش 75 درصدی در زمینه تصادفات همراه بودیم.

این مقام مسؤول ابراز داشت: میزان وقوع سرقت در دو مرز چذابه و شلمچه با 62 درصد کاهش همراه بود که این رقم از سوی استقرار سامانه‌های هوشمند و پنج پایگاه پلیس آگاهی به وقوع پیوست./9453/د103/ب1

ارسال نظرات