۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۳۸۴۶۷
سردار جعفری:

ثمره توطئه داعش، تولد نیروهای بسیج مردمی عراق و سوریه بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که لشکریان توحید؛ اندیشه و فتنه تجزیه ایران، عراق و سوریه را نابود کردند، گفت: ثمره توطئه داعش، تولد نیروهای بسیج مردمی عراق و سوریه بود.
سردار عزت الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی امروز در همایش فاتحان سوسنگرد که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به توطئه های آمریکایی صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: داعش و تروریست های تکفیری هدفی جز براندازی انقلاب اسلامی ایران نداشتند.

وی با بیان این‌که عربستان سعودی و برخی از کشورهای منطقه ابزاری در دستان غرب برای شکست جبهه مقاومت اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی سعی کرد تروریست‌های تکفیری را تا بن دندان مسلح کند تا شاید بتواند حاشیه امنیت کامل برای رژیم صهیوتیستی ایجاد کند، اما موفق نشد.

سردار جعفری با اشاره به این‌که اسرائیل و شرکای منطقه‌ای اش به دنبال نابودی کامل جبهه مقاومت بودند، تصریح کرد: اگر رزمندگان و شهدای مدافع حرم نبودند؛ به یقین امروز باید داخل مرزها با داعش مقابله می کردیم، به یقین نسل امروز دانش‌آموخته مکتب شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان با تأکید بر این‌که لشکریان توحید؛ اندیشه و فتنه تجزیه ایران، عراق و سوریه را نابود کردند، افزود: دشمنان به دنبال آشوب در منطقه بودند، اما همین امر منجر به انسجام نیروهای مردمی علیه داعش شد، در حقیقت ثمره توطئه داعش، تولد نیروهای بسیج مردمی عراق و سوریه بود.

وی با بیان این‌که رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی گوش به فرمان رهبری آماده دفع هرگونه توطئه و تهدید احتمالی دشمنان هستند، گفت: امروز ارتش عزیز، نیروی هوایی مقتدر و سپاه سرافراز در کنار بسیج مشغول خنثی کردن توطئه‌ها دشمن هستند و لحظه ای در تأمین امنیت پایدار غفلت نمی کنند.

سردار جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و عظمت آزادسازی سوسنگرد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن با تمام توان برای براندازی انقلاب اسلامی وارد میدان شد، اما رزمندگان جان برکف، سوسنگرد را تبدیل به جهنمی برای متجاوزان کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: امروز نیز اگر دشمنان نظام جسارتی علیه ایران اسلامی داشته باشند، باید منتظر نابودی کامل اسرائیل باشند، چراکه پاسخ نیروهای مسلح ایران کوبنده، سریع و فراموش نشدنی خواهد بود./935/پ203/ب1

ارسال نظرات