۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۳۸۴۳۲

فضای مجازی مظروفی برای ادبیات است

شاعر، نویسنده و روزنامه نگار گفت: فضای مجازی و ادبیات می توانند به کمک یکدیگر بیایند، فضای مجازی نیز مانند فضای مکتوب، محلی برای ارتقا، ثبت و گسترش و رشد روز افزون ادبیات است.
 فضای مجازی کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، جواد محقق شاعر، نویسنده و روزنامه نگار در حاشیه بازدید خود از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در گفت و گو با ستادخبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال درباره رابطه فضای مجازی و ادبیات و فرصت هایی که برای یکدیگر خلق می کنند، گفت: ادبیات در واقع مظروف است و فضای مجازی به نوعی یک ظرف است.
 
این نویسنده در ادامه تاکید کرد: در واقع به نوعی می شود گفت ادبیات و فضای مجازی رابطه ظرف و مظروف را با یکدیگر دارند، بنابراین در نهایت می تواند این ظرف پر از مظروف شود یا مظروف پر از ظرف شود، یعنی ظرفی به نام ادبیات در مظروفی به نام فضای مجازی به مخاطب ارائه شود.
 
وی تاکید کرد: فضای مجازی و ادبیات می توانند به کمک یکدیگر بیایند، فضای مجازی نیز مانند فضای مکتوب، محلی برای ارتقا، ثبت و گسترش و رشد روز افزون ادبیات است.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود./۸۴۱/د۱۰۳/س

ارسال نظرات