۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۳۸۴۲۴
رسانه های امروز در یک نگاه؛

عربستان در سراشیبی سقوط!

کمی انصاف و جوانمردی آقای سیاستمدار!، آغاز شمارش معکوس تغییر در ریاض، بحران آموزش در مدیریت بحران، باتلاق محمد بن سلمان برای سعودی‌ها، گفتگوهای حقوق بشری! بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کمی انصاف و جوانمردی آقای سیاستمدار!، آغاز شمارش معکوس تغییر در ریاض، بحران آموزش در مدیریت بحران، باتلاق محمد بن سلمان برای سعودی‌ها، گفتگوهای حقوق بشری! بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر به تحولات اخیر عربستان سعودی اشاره داشتند.

با توجه به تحولات و اظهار نظر شاهزادگان سعودی بر سیاست های داخلی و خارجی روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت که عربستان باید منتظر یک تغییر بنیادین در نظام سیاسی خود باشد چرا که آمریکا و صهیونیست ها همه تلاش خود را در این کشور می کنند تا همه منافع خود را در این منطقه بدست آورند و در نهایت با اختلاف این نظام حکومتی را از میان بردارند.

موضوع دیگری که در رسانه ها امروز مطرح بود مسأله ضعف مدیریت در زلزله اخیر کرمانشاه بود که امکانات و اقلام مورد نیاز به صورت هماهنگ و کنترل شده به دست زلزله زدگان نمی رسید و بسیاری از روستاییان در مناطق دور افتاده با کمبود امکانات مورد نیاز مواجه بودند.

گفتنی است در ادامه به موضوعات دیگری در ذیل اشاره شده که آنها را با هم می خوانیم.

کمی انصاف و جوانمردی آقای سیاستمدار!

روزنامه وطن امروز نوشت: واحدهای مسکن‌مهر که از نظر شما و سمپات‌های بهره‌مند شما از روز اول طرح مزخرفی بود، در برابر این زلزله بزرگ با سالم ماندن اسکلت و فرونریختن سقف‌ و ستون‌ها کماکان سرپاست و بر اثر همین مساله کمترین تلفات در این حادثه ناگوار مربوط به این خانه‌ها بوده ولی ما نیز به شما حق می‌دهیم که کماکان به واسطه واحدهای مسکن اجتماعی دولت‌تان که زلزله تا چند هزار ریشتر را نیز تحمل می‌کنند، مدعی باشید.

ادامه مطلب...

آغاز شمارش معکوس تغییر در ریاض

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: تحولات عربستان امروز در کانون توجه قرار گرفته است. سؤال اساسی این است که آیا رژیم سعودی در عربستان در حال تحولی بنیادی است و یا آنچه روی خواهد داد خدشه‌ای به اساس نظام سیاسی وارد نمی‌کند.

ادامه مطلب...

بحران آموزش در مدیریت بحران

روزنامه جام جم نوشت: حادثه‌ای مانند زلزله غرب کشور خیلی زود ضعف‌های مدیریت بحران کشور را به تصویر کشید. ماجرایی که در حادثه‌های تلخ دیگر همچون ساختمان پلاسکوی تهران هشدارهایی برای ما به همراه داشت که به نظر می‌رسد به آن توجه نکرده‌ایم.

ادامه مطلب...

باتلاق محمد بن سلمان برای سعودی‌ها

روزنامه قدس نوشت: وضعیت فعلی حکومت عربستان در منطقه به صورتی است که در یک کلاف سردرگم گرفتارشده است. سعودی‌ها سعی داشتند با توطئه و فشار بر لبنان و ایجاد جنگ روانی علیه حزب الله و نیروهای مقاومت و تصور همراهی آمریکا و اسرائیل با آن‌ها در این اتفاقات، جایگاهی برای خود در منطقه ایجاد کنند

ادامه مطلب...

گفتگوهای حقوق بشری!

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: دفاع از زندگی نکبت بار همجنس‌گرایان در منطق علمای علم حقوق در غرب که از قوم لوط پیروی می‌کنند، یک اصل است. ما با این جماعت چه گفتگویی می توانیم داشته باشیم؟

ادامه مطلب...

گرمای امید در شب‌های سرد کرمانشاه عملیات امداد سامان گرفت

روزنامه کیهان نوشت: هیأت دولت با اختصاص مبلغ ۲۸۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۶۵۹ میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه موافقت کرد.

ادامه مطلب...

چه کسي زلزله را ميز محاكمه کرد؟!

جهانگيري اول بار پس از زلزله ميز محاکمه را وسط گذاشت و روحاني سپس آن را با خود به کرمانشاه برد.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است یکی از رفتارهایی که سیاستمداران در زلزله اخیر دل مردم آسیب دیده را به درد آوردند سوء استفاده های سیاسی از این حادثه تلخ بود که باید مسؤولان ما دقت کنند و شرایط مردم را بسنجند که کجا باید مواضع سیاسی خود را اخذ کنند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات