۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۳۸۳۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

حضرت علی همراه و همگام پیامبر اکرم در بحرانی ترین شرایط بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حضرت علی(ع) تنها کسی بود که همواره در بحرانی ترین و حساس ترین دوران حیات اسلام از حمایت پیامبر(ص) دست نکشیدند.
حجت الاسلام داداش زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام محمد داداش زاده امروز در مراسم قرائت زیارت نامه از بعید نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: طلب عفو از مردم، بزرگترین درس پیامبراکرم (ص) در روزهای پایانی عمر با برکتشان برای مسلمانان جهان بود.

وی افزود: پیامبراعظم (ص) در روزهای پایانی عمر پربار خویش، از تمامی یاران و اصحاب درخواست کردند تا اگر حقی برگردن آنها دارد، مورد عفو و بخشش قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: آن حضرت در آخرین سفر معنوی حج و در راه بازگشت از خانه  خدا، قرآن و اهل بیت (ع) را در نزد مردم به امانت گذاشتند و بر توجه تمامی مسلمانان بر این دو امانت گرانبها تاکید فرمودند و با بالا بردن دست حضرت علی (ع) به‌عنوان خلیفه مسلمانان پس از خود، حجت را بر مسلمانان جهان تمام کردند.

حجت‌الاسلام داداش زاده تصریح کرد: حضرت علی (ع) تنها کسی بود که همواره در بحرانی ترین و حساس ترین دوران حیات اسلام از حمایت پیامبر (ص) دست نکشیدند و مانند سربازی فداکار در تمامی صحنه های سخت و دشوار، همراه و همگام آن بزرگوار حضور داشتند.

به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص)، مراسم قرائت زیارت نامه از بعید نبی مکرم اسلام (ص) در ارومیه به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و با حضور مدیرکل، معاونان و کارکنان تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مسؤولان شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه، اعضای هیأت رییسه شورای هیئات مذهبی در مسجد حاجی خان این اداره کل برگزار شد.

این مراسم معنوی با قرائت زیارت از بعید، مداحی و سینه زنی به پایان رسید./936/پ202/ب1

ارسال نظرات