۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۳۸۳۱۳

توصیه مدیر جامعة الزهرا به بانوان طلبه برای مطالعه آثار شهید مطهری

مدیر جامعة الزهرا(س) احساسم این است که اگر طلاب علوم دینی، مجموعه آثار شهید مطهری را مطالعه کنند، شاید بیش از چهل درصد از شبهات را بتوانند پاسخگو باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا (س) با اشاره هفته کتاب و کتابخوانی و اهمیت این مساله برای طلاب علوم دینی گفت: کتاب‌هایی را که می توان برای مطالعه به طلاب توصیه کرد به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. کتاب های اختصاصی با توجه به رشته، توانایی ها، ظرفیت ها، علاقه و استعدادهای هر شخصی مطرح می‌شود. اما در زمینه‌ عمومی، بنده توصیه امام خمینی(ره) را نسبت به کتاب‌های شهید مطهری تکرار می‌کنم که مطالعه مجموعه آثار ایشان برای هر طلبه ای لازم است.

وی ادامه داد: احساسم این است که اگر طلاب علوم دینی، مجموعه آثار شهید مطهری را مطالعه کنند، شاید بیش از چهل درصد از شبهات موجود را بتوانند پاسخگو باشند. ضمن اینکه مطالعه کتب شهید مطهری به پژوهشگر شیوه تحقیق و تبیین را می‌آموزد تا از سخنان سست و بی مبنا پرهیز کند.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در پایان با اشاره به اینکه کتاب‌های شهید مطهری(ره) به زبان‌های مختلف در تمام دنیا درخشش دارد، تصریح کرد: امروز میلیون‌ها و ده‌ها میلیون شهید مطهری(ره) تکثیر شده است و خواهران طلبه باید خود را در افقی همانند شهید مطهری(ره)ببیند و ادامه‌دهنده راه شهید مطهری(ره) باشند./968/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات