۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۳۸۲۵۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

پس لرزه دولتمردان!

قرآن درباره مذاکره موشکی چه می‌فرماید؟، تلاش برای بتن کردن میراث تهرانی مقدم، باید‌های لایحه بودجه در ایران، حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن!، ناجوانمردی سیاسی به بهانه زلزله، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قرآن درباره مذاکره موشکی چه می‌فرماید؟، تلاش برای بتن کردن میراث تهرانی مقدم، باید‌های لایحه بودجه در ایران، حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن!، ناجوانمردی سیاسی به بهانه زلزله، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله زلزله اخیر غرب کشور اشاره داشتند.

متأسفانه در زلزله اخیر شاهد سودجویی های سیاسی از سوی برخی از سیاستمداران و مسؤولان دولتی بودیم که با گسترش شبکه های اجتماعی بیشتر به این موضوع دامن زده شد این امر در حالی که ملت ایران خصوصا مردم آسیب دیده غرب کشور در داغ عزیزانشان عزادار بودند باعث آزار و اذیت مردم شد.

دیگر موضوعی که رسانه ها امروز به آن اشاره داشتند مذاکره موشکی است که متأسفانه برخی از مسؤولان در تلاش این میراث گرانقدر شهید تهرانی مقدم را هم همانند هسته ای بر باد دهند چرا که این افراد خیال می کنند آمریکا فرشته نجات همه مشکلات داخلی و خارجی است در حالیکه می توان گفت دقیقا عکس آن است.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله لایحه بودجه پرداختند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

قرآن درباره مذاکره موشکی چه می‌فرماید؟

روزنامه وطن امروز نوشت: عده‌ای خیال می‌کنند انسان امروز با انسان عصر قرآن متفاوت است پس تعالیم روح‌بخش اسلام، امروز دیگر کابردی ندارد.

ادامه مطلب...

تلاش برای بتن کردن میراث تهرانی مقدم

روزنامه صبح نو نوشت: «برگزاری جلساتی با هدف عادی‌سازی مذاکرات موشکی و دفاعی» موضوعی است که روز دوشنبه معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن پرده برداشت و نسبت به این موضوع هشدار داد.

ادامه مطلب...

باید‌های لایحه بودجه در ایران

روزنامه جوان نوشت: بودجه گسترده‌ترین، پیچیده‌ترین و مهم‌ترین لایحه دولت به مجلس است که تاکنون برای آن یک رشته دانشگاهی تدوین نشده است. ضعف شدید آموزش‌های آکادمیک مانع از آن شده است که بودجه‌ریزی وارد فاز علمی شود.

ادامه مطلب...

حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن!

کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: آقایان بر چه اساس و با استناد به کدام شاهد و سند میدانی به جای آنکه همه تلاش و توان خود را صرف رسیدگی به امور زلزله‌زدگان مصیبت دیده و اکثرا محروم کنند، انبوهی از اظهارات خلاف واقع را بر سر این بندگان مظلوم خدا آوار کرده‌اند؟!

ادامه مطلب...

ناجوانمردی سیاسی به بهانه زلزله

روزنامه جام جم نوشت: کسانی که در عرصه سیاست از هر فرصتی برای پشت‌پا زدن به رقبای خود بهره می‌برند لااقل مصیبت‌های عمومی را بهانه تسویه حساب‌های سیاسی خود نکنند.

ادامه مطلب...

مسؤولیت اجتماعی قهرمانان

روزنامه جوان نوشت: هنوز ریشه پهلوانی و جوانمردی در ورزش ایران نخشکیده است، اگرچه مردمداری و پهلوانی در ورزش کمتر از گذشته شده و بی‌اخلاقی و فساد بر برخی رشته‌ها مانند فوتبال سایه انداخته، اما هنوز هم می‌توان در ورزش رگه‌هایی از جوانمردی را دید.

ادامه مطلب...

دو راهی آمریکا در سوریه با پایان داعش

روزنامه جوان در یادداشت خود نوشت: اگر آمریکایی‌‌‌‌ها تصمیم بگیرند به حضور نظامی خود در سوریه ادامه دهند به معنی آن خواهد بود که جنگ مقاومت وارد مرحله تازه‌ای شده است که هدف نهایی آن مجبور کردن آمریکایی‌ها برای خروج از شمال شرقی سوریه است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است در روزهای اخیر رفتار برخی از ورزشکاران و اهدا مدال های قهرمانی خود جهت همدردی با زلزله زدگان غرب کشور نشان داد که هنوز روحیه پهلوانی و جوانمردی در ورزش زنده است./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات