۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۳۸۲۴۶

برگزاري همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران

همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران به همت دانشکده حقوق و علوم اجتماعي دانشگاه تبريز، بهمن ماه سال جاري درتبريز برگزار خواهد شد.
مشروطه

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمد مظهری، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و دبیر این همایش و عضو هیات مدیره انجمن حقوق اساسی ایران گفت: بنا به تصمیم و هماهنگی هاي صورت گرفته میان انجمن حقوق اساسی ایران و دانشگاه تبریز، این همایش یک روزه 25 بهمن ماه سال جاري در دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اين‌که علیرغم کنکاش ها و تلاشهای صورت گرفته، هنوز ابعادی از انقلاب مشروطه ایران ناگفته مانده است، افزود: به همت اساتید برجسته و پژوهشگران حوزه حقوق، تاریخ، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و اقتصاد و با چاپ و انتشار مقالات ارزنده ایشان خواهیم توانست نقش و تاثیر اولین قانون اساسی ایران را مورد تبيين و ارزیابی قرار دهیم.

مظهری گفت: بنده با دعوت از همه علاقه مندان به شرکت در این همایش ملی خواهشمندم از تارنمای همایش به آدرس www.iacl.ir دیدن کرده و اطلاعات تکمیلی در خصوص محورهای همایش، موارد مهم و اخبار تکمیلی را از آنجا مطالعه کنند. 

دبير همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران، مهلت ارسال مقالات این همایش  را تا پایان 20 آذر ماه به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه همایش، عنوان کرد و افزود: ما براي اجراي هرچه بهتر اين مراسم، دست همه پژوهشگران، دانشجويان، اساتيد وسازمانهاي علاقه مند به اين حوزه را مي فشاريم.

گفتنی است، همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران، به همت دانشکده حقوق و علوم اجتماعي دانشگاه تبريز، بهمن ماه سال جاري در تبريز برگزار خواهد شد./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات