۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۳۸۲۳۹
حجت الاسلام پژمان‌فر:

دولت در موضوع زلزله کرمانشاه سیاسی‌کاری نکند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای اینکه تمام تمرکز خود را به امداد زلزله‌زدگان معطوف کند، دست به سیاسی‌کاری می‌زند.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره لزوم حفظ همدلی میان مسؤولان در مواقع بحرانی، گفت: «همدلی» امری واقعی است که می‌تواند در مواقع بحرانی همچون زلزله به عنوان یک اهرم انگیزشی به ما کمک کند.

وی ادامه داد: امروز از تمامی افراد و مسؤولان این انتظار وجود دارد که از فضای بحرانی ایجاد شده پس از زلزله سوء استفاده نکنند.

نمایندم مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار دولتمردان در حادثه زلزله کرمانشاه، عنوان داشت: امروز به جای اینکه شاهد باشیم دولتمردان به مسایل جاری و مشکلات زلزله‌زدگان رسیدگی می‌کنند، به مسایلی همچون ضعف ساختمان‌های ساخته شده در پروژه مسکن مهر می‌پردازند. جالب اینجاست علی‌رغم انتقاد دولت از وضعیت مسکن مهر، تنها دو نفر در این ساختمان‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

حجت الاسلام پژمان‌فر تصریح کرد: دولت به مسکن مهر و نوع معماری آن ایراد وارد می‌کند، اما شاهد هستیم بیمارستانی که در دوران همین دولت در منطقه ساخته شده، با خاک یکسان شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به مناطق آسیب دیده، گفت: اگر قرار باشد به نقاط ضعف دولت اشاره شود، نقص‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان آنها را برشمرد، اما در شرایط کنونی که همه مردم برای کمک به زلزله‌زدگان بسیج شده‌اند، مسؤولان باید تمرکز خود را تنها به کمک‌رسانی جلب کنند.

حجت الاسلام پژمان‌فر در پایان با انتقاد از سیاسی‌کاری دولت، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که هلال احمر در دولت فعلی با وضعی مواجه است که ذخایر آن کفاف زلزله‌زدگان را نمی‌دهد، در همین شرایط هم همچنان دولت با سیاسی‌کاری نقاط ضعف خود را پنهان می‌کند./۸۵۶/
۳۰۲/ح

ارسال نظرات