۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۳۸۲۳۸
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی:

موضوع مهدویت صیانت نشود شاهد آسیب های بسیاری خواهیم بود

رییس مرکز تخصصی مهدویت بر لزوم صیانت دقیق از مسائل و موضوعات مرتبط با مهدویت تاکید و تصریح کرد که چنانچه به این موضوع بی توجهی شود مخاطرات زیادی را شاهد خواهیم بود.
دیدار اعضای ستاد هماهنگی تشکل های مهدوی با حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی دبیر ستاد هماهنگی فعالیت تشکل های مهدوی کشور در دیدار با حضور در دفتر حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی، با این استاد برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در این دیدار که با حضور اعضای این ستاد همراه بود، اظهار داشت: این ستاد نمایندگانی از دفتر تبلیغات اسلامی، مسجد مقدس جمکران، مرکز تخصصی مهدویت، حوزه علمیه، صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه آینده روشن، جامعة المصطفی، سازمان تبلیغات اسلامی،نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، مهدیه ها و همه مؤسسات و مراکزی که در بحث تبلیغی، رسانه، تحقیق، آموزش و پژوهش فعالیت دارند، تشکیل می شود.

وی با بیان این که این ستاد برای ایجاد هماهنگی میان این مراکز که از مسأله مهدویت صیانت می کنند، تشکیل شده است، ادامه داد: با تلاش و اثرگذاری های این ستاد، دهه مهدویت از 5 تا 15 شعبان در تاریخ ملی کشور به ثبت رسید؛ همچنین در بزرگداشت نهم ربیع الاول و تعطیلی 8 ربیع الاول تأثیرگذار بوده است.

رییس مرکز تخصصی مهدویت به تلاش این ستاد در جهت فضاسازی مهدوی در جامعه اشاره کرد و گفت: مبارزه با انحرافات مهدوی به ویژه جریان احمدالحسن از مهم ترین فعالیت های مراکز مهدوی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آموزش تخصصی طلاب در زمینه مسائل مهدوی، افزود: از دیگر فعالیت های این ستاد، رفع شبهات مهدوی است؛ در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده، اگر چه کارهای نشده بسیار زیاد است.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت تشکل های مهدوی با تأکید بر این که مسائل مهمی در عرصه مهدویت وجود دارد که باید به آن ها پرداخته شود، ابراز داشت: اگر از این مسائل صیانت نشود، مخاطرات زیادی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پژوهش ها توسعه پیدا خواهد کرد تا تبلیغ به صورت صحیح انجام شود؛ فعالیت های زیادی نیز در این زمینه انجام شده و در زمینه نهم ربیع الاول فعالیت هایی از جمله تبلیغات رسانه ای، اعزام مبلغ و تبلیغات در فضای مجازی خواهیم داشت./840/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات