۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۳۸۲۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

۲۰۰ مرکز قرآنی در استان البرز فعالیت می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ مرکز قرآنی در استان البرز فعالیت می کنند، گفت: مراکز قرآنی استان البرز در مدت زمان یک ماهه توانسته اند بیش از ۱۸۰ نفر را تحت آموزش قرار دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز

حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، با بیان اینکه بیش از 200 مرکز قرآنی در استان البرز فعالیت می کنند، گفت: مراکز قرآنی استان البرز در مدت زمانی یک ماهه توانسته اند بیش از 180نفر را تحت آموزش قرار دهند.

 برگزاری شش کارگاه سبک زندگی قرآنی در استان البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان این که در آذرماه شش کارگاه سبک زندگی قرآنی در استان البرز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کارگاه ها با هدف تربیت نیروی قرآنی و تغییر رویکرد آموزش عمومی برای تقویت روحیه اخلاق مداری برگزار می شوند.

حجت الاسلام مسعودی ادامه داد: قاریان قرآن کریم باید علاوه بر بحث تخصصی، در بخش تربیت و اخلاق نیز الگو بوده و همانند پیامبر اکرم(ص) در تدریس، حفظ قرآن، امانت داری و حل اختلافات جامعه فعالیت داشته باشند.

برگزاری کلاس تربیت نخبه های قرآنی در موسسه پیامبر اعظم(ص)

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به این که پنج شنبه های هر هفته کلاس تربیت نخبه های قرآنی در موسسه پیامبر اعظم(ص) تشکیل می شود، بیان کرد: دو کلاس ۲۵ نفره با نخبه ترین قاریان ۱۳ تا ۱۶ سال، تحت عنوان پرورش استعدادهای درخشان هر پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می شود.

حجت الاسلام مسعودی در رابطه با نشست هفته گذشته اعضای پیشکسوتان قرآنی در موسسه بیت نور، گفت: مجمع خیران قرآنی با شناسایی پیشکسوتان خیر و هدف توسعه و ترویج فرهنگ وقف قرآنی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این نشست با حضور  پیشکسوتان قرآنی، اعضای شورای شهر، خیرین  خوش نام و مسؤولان قرآنی در موسسه بیت نور  برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: در این نشست که قرار است هر دو هفته یکبار تشکیل شود، اساس نامه به تصویب رسید و عدم وابستگی انجمن به احزاب تایید شد.

حجت الاسلام مسعودی در رابطه با فعالیت های مجمع خیران قرآنی، اظهار داشت: هدایت سرمایه های معنوی مردم، بررسی اعتبارات موجود سرگردان در دستگاه ها و جذب و سرمایه گذاری برای ساخت دارالقرآن در استان البرز از جمله فعالیت های این مجمع هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان این که هفته گذشته ۱۲۰ مجوز قرآنی با حضور امام جمعه استان البرز البرز تقدیم متقاضیان  شده است، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، آمادگی دارد تا به تمامی مراکز قرآنی بدون پروانه، با اعطای مجوز قانونی در راستای فعالیت رسمی یاری رساند./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات