۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۳۸۱۷۶
معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی در بین مسؤولان

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی مسؤولان گفت: انحراف از رهنمودهای مقام معظم رهبری به جایگاه مسؤولان لطمه می زند.
حجت الاسلام موسایی

حجت الاسلام حسن موسایی معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به وظایف خطیر مسؤولان در برابر دشمنی ها و کینه توزی های مقامات آمریکا بر علیه انقلاب و نهادهای انقلابی ایران گفت: تبعیت بی قید و شرط از مقام معظم رهبری، نخستین وظیفه مسؤولان و سیاسیون در برابر این دشمنی ها است.

وی با اشاره به آگاهی و اشرافیت کامل رهبر فرزانه انقلاب به تمامی مسائل منطقه ای و جهان افزود: فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری تعیین کننده خط و مشی نظام و فصل الخطاب برای مسؤولان است، مسؤولان باید به آنچه معظم له به عنوان راهکار و دستورالعمل بیان می کنند توجه ویژه داشته باشند.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان همچنین تصریح کرد: انحراف از رهنمودهای مقام معظم رهبری اعم از شجاعت، صلابت، ایستادگی در برابر اسنتکبار جهانی سبب تضعیف جایگاه مسؤولان می شود، نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار خواهد ماند اما انحراف از فرمایش های معظم له، به جایگاه مسؤولان لطمه می زند.

حجت الاسلام موسایی، تقویت روحیه استکبارستیزی برگزفته از مکتب امام حسین(ع) و دشمن شناسی را از دیگر وظایف مسؤولان در برابر کینه توزی های مقامات آمریکایی عنوان کرد و گفت: مسؤولان دشمن را دست کم نگیرند چراکه دشمن همیشه خدعه می کند و حیله گر است، مسؤولان در برابر حیله گری های دشمنان هوشیار باشند.

وی ادامه داد: سیاسیون و نخبگان ساده نباشند و به دشمن اعتماد نکنند، با اقتدار و صلابت در برابر دشمن بایستند، تجربه نشان داده که هرجا در برابر دشمن مقاومت کردیم پیروز میدان بودیم و برعکس، کوتاهی و سهل انگاری در برابر دشمن سبب می شود ضربه بخوریم.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد: کشور ایران با آمریکا پای میز مذاکره نشست و به دنیا فهماند که ایران اهل مذاکره است و جنگ طلب نیست و برای حفظ استقلال کشور تا پای جان می ایستند.

حجت الاسلام موسایی ادامه داد: اما آمریکا با عدم پایبندی به تعهدات خود در برجام، چهره واقعی خود را بیش از پیش به مسؤولان و جهانیان نشان داد و همه دنیا فهمیدند که این دولت خبیث و حیله گر هیچ وقت به عهد خود وفا نمی کند.

وی، دولت آمریکا را دولتی عهدشکن خواند و گفت: این دولت خدعه گر نه تنها اهل مذاکره نیست بلکه با فشارها و تهدیدات سعی در اتخاذ امتیازات جدید از کشور ایران اسلامی و تحکم و زورگویی به ملت ایران را دارد، اما ایرانیان به هیچ وجه حرف زور را نمی پذیرند.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان ابراز داشت: مذاکره زمانی صورت می گیرد که منافع دوطرف درمیان باشد درحالی که مقامات آمریکایی در مذاکرات با ایران به دنبال امتیازات جدید هستند و مردم ایران نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حاضر نیستند بار دیگر با آمریکای پیمان شکن مذاکره کنند./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات