۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۸۱۷۴

برپایی موکب اباالفضل العباس میانرود در مناطق زلزله زده

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از برپایی موکب حضرت اباالفضل‌العباس(ع) شهرستان میانرود دزفول به مناطق زلزله زده غرب کشور با ظرفیت اسکان هزار نفر خبر داد.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت به خانواده های داغدار غرب کشور در زلزله اخیر اظهار داشت: موکب اربعینی حضرت اباالفضل‌العباس(ع) شهرستان میانرود دزفول با ظرفیت اسکان هزار نفر برای ارائه خدمات به زلزله زدگان راهی استان کرمانشاه شد.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه عصر روز گذشته تجهیزات و اقلام مختلف جمع‌آوری شده از شهر میانرود به کرمانشاه منتقل شد، افزود: این موکب به مدت ده روز در مناطق زلزله‌ زده مستقر و به خدمت رسانی خواهد پرداخت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه موکب حضرت اباالفضل‌العباس(ع) میانرود دزفول برآمده از دل مردم و جوانان عاشورایی بخش مرکزی و بخش چغامیش شهرستان دزفول است، عنوان کرد: برپایی این موکب یک حرکت مردمی و خودجوش بوده که از سوی جوانان برای خدمت‌ رسانی در مناطق زلزله‌زده صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این موکب محل استقرار هزار نفر بوده و برای زلزله‌ زدگان در دو بخش خواهران و برادران استراحتگاه برپا خواهد کرد چنانکه نمازخانه‌ و آشپزخانه ‌ای برای پخت غذا برپا می شود.

وی درباره اقلام جمع‌آوری شده عنوان کرد: 20 هزار کنسرو، ده هزار بطری آب‌ معدنی، هفت کیسه 50 کیلوگرمی آرد، 700 کیلوگرم برنج، دو رأس گوسفند، هزار و 500 عدد پتو و صد تخته فرش از جمله اقلامی است که ازسوی موکب حضرت اباالفضل‌العباس(ع) میانرود دزفول به مناطق زلزله زده ارسال شده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات