۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۳۸۱۳۶
با هدف کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور؛

تندیس هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر به حراج گذاشته شد

حامد عسکری پس از حادثه جانسوز زلزله منطقه غرب کشور و جان باختن صدها تن از هموطنان کرمانشاهی، در اقدامی انسان دوستانه تندیس هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر خود را برای فروش به حراج گذاشت تا عواید آن را به زلزله زدگان اهدا کند.
تندیس هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر شعر فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حامد عسکری از هنرمندان و شعرای کشور، در پی جان باختن صدها تن از هموطنان کرمانشاهی در حادثه دلخراش زلزله غرب کشور، تندیس هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر خود را برای فروش به حراج گذاشت تا عواید آن را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کند.

وی همچنین در کانال تلگرامی و دیگر رسانه های جمعی خود پیامی را منتشر و در این پیام با بیان اینکه چهارشنبه 24 آبان عازم کرمانشاه است، از مخاطبان خواست تا کمک های نقدی خود را به حساب وی واریز کنند.

براساس این گزارش، متنی که عسکری در کانال خود منتشر کرد بدین شرح است:

«فردا ساعت شش صبح عازم كرمانشاهم . عازم ويرانه هاي مقدس . خوبيت ندارد دست خالي بروم . خيلي فكر كردم چه كنم تا بتوانم ران ملخي مهيا كنم براي شرمنده نشدن پيش اين عزيزان داغديده . اسمش رو بذاريد ريا شوآف خودنمايي يا هرچي، مهم اينه كه من بتونم يه كاري بكنم مهم اينه بشه يه سنگي از پيش پا ور داشت . اين تنديس سرو زرين جشنواره ملي شعر فجر است كه سالها پيش صيدش كردم . خيلي دوستش دارم . دل ميكنم ميگذارمش به حراج . مي فروشمش و تمام مبلغش را ميدهم براي كرمانشاه .... اگر به من اعتماد داريد و از دل و نيتم آگاهيد بسم الله... زياد وقت نداريم . كمك كردن حساب پر نميخواد دل گنده مي خواد. به بالا ترين پيشنهاد اين تنديس تقديم ميشه . اصلا وقت نداريم خبرهاي بد همينجوري داره مياد . بايد دست بجنبونيم تا دير نشده . اين شماره كارت من كمترينه براي جمع كردن كمك هاتون .به قول حاج كاظم آژانس شيشه اي من از شما يه ياعلي مي خوام ... ٥٨٥٩٨٣١٠٠٩٢٧٥٠١٦

بانك تجارت حامد عسكري.

#تقبل_الله_منا_ومنكم_صالح_الاعمال»

در همین راستا خبرگزاری رسا در تماسی که با اعضای کاروان سخنرانان شعرا و مادحین اهل بیت(ع) که عازم کرمانشاه هستند برقرار شد، این کاروان هم اکنون به شهر سرپل ذهاب رسیده و نخستین برنامه آن ها حرکت به سمت روستاها و کمک رسانی به این مناطق است.

همچنین در بخش دیگر این تماس عنوان شد که از شب گذشته تا صبح امروز، حدود 18 میلیون تومان از سوی مردم به حساب حامد عسکری برای کمک رسانی به زلزله زدگان واریز شده است./840/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات