۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۳۸۱۰۵
امام جمعه ارومیه:

علمای دین حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر تقویت حوزه های علمیه، گفت: صیانت دین از مسیر انحراف به برکت حوزه های علمیه و روحانیت است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه امشب در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به اهمیت وجود علمای دین، گفت: به برکت علما، دین از انحراف مصون می ماند.

وی با بیان اینکه این علما هستند که مدافعان مرزهای دیانت و عقاید مردم اند، افزود: در هر زمانی یک عده خواهند آمد که دین را از مسیر انحراف حفظ خواهند که امروز این امر بر عهده حوزه های علمیه است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه، ابراز داشت: حوزه های علمیه کانون دیانت و معنویت در جامعه اسلامی هستند که علمای بزرگی را تقدیم جامعه اسلامی کرده اند.

وی با تأکید بر حمایت و تقویت حوزه های علمیه که در حقیقت حمایت از دین است، گفت: علمای دین حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند که امروز باید شاکر وجود علمای برجسته در کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر ولایت مداری و تبعیت از ولایت، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه چراغ راه و مسیر سعادت جامعه اسلامی بوده و از برکات حوزه های علمیه است.

وی با بیان اینکه انقلاب از برکات حوزه های علمیه و روحانیت است، گفت: روحانیت در پیروزی انقلابی اسلامی برای حاکمیت اسلام نقشی اساسی داشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با ابراز امیدواری از تقویت روز افزون حوزه های علمیه، ابراز داشت: تقویت حوزه های علمیه مایه سر بلندی اسلام و انقلاب خواهد بود./۸۵۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات