۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۳۸۰۹۸

تجدید بیعت اساتید و طلاب مدرسه شهید امیری بابل با شهدای گمنام

طی مراسمی در جوار شهدای گمنام شهر گلوگاه بابل، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید امیری این شهرستان با شهدا تجدید بیعت کردند.
تجدید بیعت اساتید  و طلاب شهرستان بابل تجدید بیعت اساتید  و طلاب شهرستان بابل تجدید بیعت اساتید  و طلاب شهرستان بابل تجدید بیعت اساتید  و طلاب شهرستان بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید امیری شهر گلوگاه بابل امشب با حضور بر مزار نورانی دو شهید گمنام در این منطقه همراه با برگزاری مراسم زیارت عاشورا با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم نورانی که با برگزاری نمازجماعت مغرب و عشا آغاز شد، شرکت کنندگان به قرائت زیارت عاشورا و یاد و خاطره شهدای کربلا و 8 سال دفاع مقدس پرداختند.

این مراسم در حالی برگزار شد که فضای روحانی و معنوی بسیار خوبی بر این محفل حکم فرما بود و شرکت کنندگان بر ادامه مسیر شهدا و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند و با ذکر مصیبت اهل بیت(ع) بر سر و سینه زدند.

طلاب جوان در این مراسم با اشاره به این که تجدید بنای این مدرسه با اموال شهید حسن امیری انجام شده است، تاکید کردند که در مسیر شهدا به ویژه 1744 شهید و 90 شهید طلبه و روحانی شهرستان بابل حاضر به جانفشانی هستند و راه پرنور آن ها را ادامه خواهند داد.

گفتنی است؛ شهید محمدحسن پاشا امیری فرزند آیت الله امیری در1335 به دنیا آمد و پس از آغاز جنگ تحمیلی با حضور در جبهه های حق علیه باطل در صف مجاهدان انقلاب قرار گرفت. این شهید در اول فروردین 1361 در عملیات فتح المبین به شهادت رسید و در گلستان شهدای شیخان قم به خاک سپرده شد و بنا بر وصیت شهید امیری اموال وی پس از شهادت برای بازسازی و تجدید بنای مدرسه علمیه پاشا امیر بندپی بابل صرف شد./1313/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات