۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۳۸۰۹۴
مدیر حوزه علمیه هرسین:

طلاب حوزه علمیه هرسین به مناطق زلزله زده اعزام می شوند

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین گفت: در زلزله اخیر با توجه به شرایط روحی و جسمی حادثه دیدگان، حضور طلاب در منطقه با روحیه ایثار و همدلی در زمینه‌ های فرهنگی و تبلیغی و حتی همراهی و همکاری و کمک در ساخت ‌و ساز و برطرف کردن مشکلات مردم، بسیار اثرگذار خواهد بود.
مدیر حوزه علمیه هرسین

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه درپی وقوع زلزله در  استان کرمانشاه اظهار داشت: حادثه ناگوار زلزله اخیر دل ملت ایران را به درد آورد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: این رخداد دلخراش که سبب جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان و آسیب مالی به مردم شده موجب تاسف و تالم جامعه روحانیت استان کرمانشاه شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با ابراز همدردی و طلب صبر و بردباری برای بازماندگان این حادثه غم انگیز غفران و رحمت الهی برای جانبختگان این حادثه را از خداوند متعال مسئلت داریم.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: زلزله اخیر تعداد قابل‌ توجهی از مردم شریف استان را متألم و متاثر کرد که  طلاب و اساتید این حوزه برای کمک رسانی به مردم آمادگی کامل را دارند.

حجت الاسلام قدمی مطرح کرد: همراهی و همدردی با زلزله‌ زدگان استان، روحیه صبر و شکیبایی را در بین حادثه دیدگان افزایش می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین بیان داشت:در زلزله اخیر  با توجه به شرایط روحی و جسمی حادثه دیدگان، حضور  طلاب در منطقه  با روحیه ایثار و همدلی در زمینه‌ های فرهنگی و تبلیغی و حتی همراهی و همکاری و کمک در ساخت ‌و ساز و برطرف کردن مشکلات مردم، بسیار اثرگذار خواهد بود.

 وی گفت: آنچه از بازید های میدانی از شهر سرپل ذهاب به دست می آید این است که شرایط نابسامان توزیع چادر و اقلام خوراکی در شهر محسوس است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فعالیت طلاب ابراز داشت: طلاب نیز در دسته های مختلف و با گذراندن دوره های هلال احمر به مناطق زلزله زده اعزام می شوند./۸۵۷۱/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات