۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۳۸۰۶۲
حجت الاسلام رحیمی پور:

مجمع نمایندگان بودجه کافی برای کمک به طلاب ندارد

عضو مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به تلاش این مجمع برای کاهش مشکلات مالی و معیشتی طلاب تأکید کرد که مجمع نمایندگان طلاب بودجه کافی برای کمک به طلاب ندارد.
 مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام محمد رحیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ‌ویژگی های مجمع نمایندگان طلاب، از برقراری ارتباط خوب این مجمع بین طلاب با بدنه حوزه یاد کرد و اظهار داشت: بحث های زیادی در دوره اخیر صورت گرفت و طرح های مختلفی ارائه شده است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب افزود: ما همواره پیگیر این بحث بودیم که ارتباط بین مدیران حوزه و طلاب قوی تر شود و با برگزاری جلسات استانی و همچنین جلسات نمایندگان با طلاب حوزه های انتخابی قوانین خوبی تصویب شده ولی کم کاری از جانب برخی از مسؤولان در اجرا وجود دارد.

وی با اشاره به این که گاهی اوقات نیز مشکلاتی از سوی مجمع نمایندگان طلاب گزارش شده است، ابراز داشت: بله قبول داریم گاهی طلاب می گویند ما نماینده را نمی بینیم که این مسأله نیز نیاز به راهکارهایی دارد.

حجت الاسلام رحیمی پور ادامه داد: به همین جهت کمیسیون هایی برای تخلفاتی که ممکن است وجود داشته باشد تشکیل شد و برخی از مواردی که هست پیگیری می شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان در جهت بهبود وضعیت معیشتی طلاب ابراز کرد: شاید بتوان گفت در کمتر جلسه ای بودکه برگزار شود و این مسأله مطرح نشود و همواره ناطقین پیش از دستور همین بحث را مطرح می کردند و تأکید داشتند که باید منابعی در اختیار نماینده برای کمک به طلبه قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: ما معتقدیم باید بودجه هایی برای این امر اختصاص داده شود، چراکه بسیاری از طلاب با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و توان مالی ندارند، به هرحال نمایندگان پیگیر هستند ولی منابع مالی ندارند و هنوز هم نتوانستیم منبعی پیدا کنیم. /1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات