۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۳۸۰۲۹
برادر شهید حججی:

شهید حججی یادآور منزلت شهدا در پیشگاه خداوند است

برادر شهید حججی با بیان اینکه تقوا، ایمان و صلابت و شجاعت موجب شد شهید حججی به مقام شهادت برسد، گفت: شهید حججی یادآور عزت، مقام و منزلت شهدا در پیشگاه خداوند است.
شهید حججی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسن حججی، برادر شهید محسن حججی، ظهر امروز در همایش «شهید شناسی» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد، با اشاره به وصیت نامه شهید حججی گفت: محسن همواره در نیایش، دعا، دلنوشته و نامه به ائمه تأکید داشته است که شهادت بی درد نمی خواهد.

وی بیان داشت: از نظر سنی من از آقا محسن بزرگتر هستم، اما از نظر تقوا و اخلاق محسن بسیار بزرگتر بوده است.

برادر شهید حججی با بیان اینکه تحمل اسارت و شهادت محسن برای خانواده بسیار سخت بود، عنوان داشت: اسارت شهید حججی و نحوه شهادت او از نظر روحی موجب آزاد خانواده می شد، اما پس از شهادت ایشان در وصیت نامه و دلنوشته های او دیدیم که محسن خواهان این گونه شهادت بوده است و همواره تأکید کرده که شهادت بدون درد نمی خواهم.

حسن حججی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز می بینیم که خداوند در پس سختی های اسارت به شهید عزت بخشیده است، شهید حججی یادآور مقام و منزلت شهدا در پیشگاه الهی بود.

وی با یادآوری به اینکه محسن همیشه آماده کارهای سخت بود و در هیأت های مذهبی اصرار داشت کارهای سخت و به دور از چشم مردم را انجام دهد، اظهار داشت: تقوا، نماز اول وقت، نماز شب، صلابت و شجاعت و احترام به والدین از دلایلی است که موجب شد شهید حججی به مقام شهادت وعزت برسد.

برادر شهید حججی عنوان داشت: خدای متعال را شاکریم که شهید محسن حججی موجب سرافرازی خانواده، شهر و کشور شده است و الگوی جوانان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) است./9451/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات