۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۳۸۰۲۶
در قم؛

پیکر حجت‌الاسلام تقی‌پور روحانی شهید مدافع حرم تشییع شد

مراسم تشییع پیکر شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمود تقی پور و چهار شهید لشکر فاطمیون در قم برگزار شد.
شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمود تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمود تقی پور و چهار شهید لشکر فاطمیون با حضور اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم همچنین اقشار مختلف مردم عصر امروز در قم برگزار شد.

در این مراسم تشییع آیات اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو شورای انقلاب فرهنگی، کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری، امیرآبادی عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سیدجواد هاشمی رییس اداره کل بنیاد شهید استان قم حضور داشتند.

حاضرین در این مراسم، پیکر شهیدان را با شعارهای لبیک یا زینب(س) و لبیک یا حسین(ع) از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع کردند و پس از مداحی مداحان اهل بیت(ع) آیت الله اعرافی نماز میت را اقامه کرد.

شایان ذکر است، پیکر شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمود تقی پور در مشهد مقدس و شهدای لشکر فاطمیون در بهشت معصومه به خاک سپرده می شوند.

گفتنی است، حجت الاسلام محمود تقی پور بیست و نهمین روحانی شهید مدافع حرم است که پیش از این 3 مرتبه برای فعالیت های تبلیغی به سوریه اعزام شده بود و آخرین مرتبه از سوی گردان 102 حضرت معصومه(س) تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) به سوریه اعزام شد که ظهر روز اربعین در حومه دیرالزور بر اثر تله انفجاری دشمنان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به همین دلیل به شهید اربعین معروف شده است./1324/پ۲۰۲/ی

 

 

 

ارسال نظرات