۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۳۸۰۲۱
در آستانه هفته وقف؛

پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف رونمایی شد

در آستانه هفته وقف پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف با حضور مسؤولان ارشد این نهاد رونمایی شد.
وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری دهه وقف همراه با رونمایی از طرح های کمپین بزرگ «همه واقف باشیم» و پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمين علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف، حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و دبیر ستاد هفته وقف و عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به همکاری دو سازمان اوقاف و امور خیریه و زیباسازی شهرداری تهران، گفت: یکی از مهمترین رسالت های سازمان زیباسازی شهرداری تهران، فرهنگ سازی برای شهروندان در جامعه است.

وی افزود: از برنامه های مشترک میان سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در دهه وقف تبلیغ سنت حسنه وقف در سطح شهر تهران و کشور است.

علیزاده با بیان اینکه کارگاه 3 روزه ای در شهر شیراز با حضور هنرمندان برگزار شده است، عنوان کرد: برای تبلیغ امر وقف در 400 سازه مفاهیم، طرح ها  و پیام های استخراج شده در معرض دید عموم قرار داده شده است.

در ادامه این نشست محمد مومنی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف درباره درگاه پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف، گفت: پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف با ارائه خدمات 24 ساعته در ایام هفته در خدمت مخاطبان سازمان اوقاف، به منظور تسهیل در امر پرداخت است.

وی افزود: افزایش مشارکت مردمی در انجام امور خیریه، وقف و نذور امامزادگان و افزایش آگاهی عمومی نسبت به خدمات وقف، امور خیریه، امامزادگان از مزایای پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف است. از دیگر امتیازات این پیشخوان امکان پرداخت از سوی تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب بدون نیاز به رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا است.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف اظهار داشت: همچنین ارائه خدمات در تمامی ساعات روز و ایام تعطیل و کاهش هزینه‌های نیروی انسانی از دیگر مزایای این پیشخوان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد شفافیت و نظارت عمومی بر فعالیت ها و اقدامات متولیان موقوفات، امامزادگان و اجرای نظام های مدیریتی در ادارات از ویژگی‌های پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف است./966/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات