۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۳۷۹۷۸
رسانه های امروز در یک نگاه؛

ایرانم تسلیت...

زلزله خبر نمی‌دهد،آونگ زلزله، تجلی همدلی، کاسبان خون!، استراگیجی گاو دوشان!، مختصات اقتصاد امن، در عربستان چه خبر است؟ بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زلزله خبر نمی‌دهد، آونگ زلزله، تجلی همدلی، کاسبان خون!، استراگیجی گاو دوشان!، مختصات اقتصاد امن، در عربستان چه خبر است؟ بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها داغدار زلزله کرمانشاه هستند که به این مسأله پرداختند.

با توجه به زلزله اخیر غرب کشور که با شنیدن آن دل همه مردم ایران به درد آمد باعث از دست دادند بسیاری از هموطنان عزیزمان شدیم و تعداد زیادی از خانواده ها هم بی خانمان شدند و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم در پیام تسلیت خود بیان داشتند باید همه نهادها و دستگاه های دولتی و نظامی و غیر نظامی به کمک آسیب دیدگان این زلزله بشتابند و از همه امکانات باید در این راه به نحو احسن استفاده کرد. 

متأسفانه باید گفت برخی سودجویان و حزب ها و گروه ها در این حادثه تلخ و اسفناک به جای اینکه در کنار مردم آسیب دیده باشند سوء استفاده های سیاسی می کنند و به تخریب شخصیت های حقوقی و حقیقی می پردازند که واقعا جای تأسف دارد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله تحولات عربستان و لبنان اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

زلزله خبر نمی‌دهد

روزنامه صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت: زلزله کرمانشاه میلیون‌ها ایرانی را در غم و اندوه فرو برد؛ از درد ناگواری که گریبان پاره وطن را درگیر خود کرده است؛ سرزمین‌های دلاورخیز کرمانشاهان از سرپل‌ذهاب گرفته تا قصرشیرین.

ادامه مطلب...

آونگ زلزله

روزنامه جوان نوشت: ساختار کنونی مدیریت بحران کشور هنوز به شکل منسجم تعریف نشده و لایحه اصلاح ساختار مدیریت بحران همچنان در دولت و مجلس بلاتکلیف رها شده است.

ادامه مطلب...

تجلی همدلی

روزنامه جام جم نوشت: استفاده از همه امکانات کشور برای آواربرداری و کمک به مصدومان و حضور همه نهادها و دستگاه‌ها بویژه نیروهای مسلح اهمیت بسیاری در جهت یاری رساندن به حادثه‌دیدگان دارد.

ادامه مطلب...

کاسبان خون!

روزنامه افکار نوشت: مسکن اجتماعی ساخت آخوندی و دولت دوازدهم مطلقا هیچ آسیبی ندیده است و بعید هم می‌دانم که حتی با زلزله ۸ ریشتری هم آسیبی ببیند؛ بهترین کار همین است، دیکته ننویس و همیشه طلبکار غلط دیکته دیگران باش.

ادامه مطلب...

استراگیجی گاو دوشان!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: ۲۵میلیون زائر شیعه و سنی و مسیحی و...، با راهپیمایی بزرگ اربعین، جنازه داعش که نه، هیمنه آل‌سعود و حامیان عبری و عربی آن را زیر پا گذاشتند.

ادامه مطلب...

مختصات اقتصاد امن

روزنامه حمایت نوشت: در صورت شفاف بودن اطلاعات اقتصادی می‌توان کشور را با درآمدهای حاصله از مالیات، شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و ... اداره کرد.

ادامه مطلب...

در عربستان چه خبر است؟

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: آمریکایی‌‌ها در معرکه‌گیری خود در غرب آسیا برای سرگرم کردن مردم منطقه و دور کردن آنها از بیداری اسلامی، از جعبه مارگیری خود داعش و النصره را بیرون آوردند و تروریسم را به جان ملت‌های مسلمان انداختند.

ادامه مطلب...

آقای رییس‌جمهور! ۱۰۰ روز گذشت الوعده وفا

روزنامه جوان نوشت: درباره هر یک از وعده‌های رئیس‌جمهور، بی‌صبرانه و مشتاقانه در کنار مردم، در انتظار استماع گزارش ۱۰۰ روزه ایشان از میزان تحقق این وعده‌ها هستیم.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است عربستان سعودی با هم پیمانانش آمریکا و صهیونیست ها هدفی جز تضعیف مسلمانان منطقه ندارند و قصد دارند با اختلاف افکنی میان آنها پای استکبار را در منطقه باز کنند و به اهداف خود برسند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات