۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۳۷۹۶۷
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود؛

مسابقه خلاصه نویسی کتاب در حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی

معاون پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب با عنوان «طراوت قلم» در مدارس علمیه خواهران استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
 مسابقه کتابخوانی

اعظم پورحیدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: معاونت پژوهش با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران، به مناسبت بزرگداشت این هفته و در راستای ترغیب و تشویق طلاب به مطالعه و کتابخوانی مسابقه خلاصه نویسی کتاب با عنوان "طراوت قلم" برگزار می کند.

وی گفت: این مسابقه فرهنگی با هدف عملیاتی کردن و تعمیق آموزه های ساعات پژوهشی، تجربه ای عملی در مطالعه و یادگیری موثر و تسریع مرور، دقیق خوانی، تثبیت و تعمیق مطالعه و یادگیری موثر، تمرینی برای کار قلمی و رشد فکری طلاب، تمرکز فکری هنگام مطالعه کتاب، بهره مندی از حجم زیاد مطالب در زمان اندک و انتقال مفاهیم کتب منتخب  برگزار می شود.

پورحیدر تصریح کرد: در راستای پرهیز از موازی کاری، رسیدن به نتجه مطلوب و دسترسی آسان به منابع، خلاصه نویسی از کتب سیر مطالعاتی معاونت فرهنگی با رویکرد علمی-کاربردی و مهارت سبک زندگی انتخاب شده است.

معاون پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند فایل pdf کتب مورد مسابقه را از سایت معاونت فرهنگی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه در 3 سطح 2 و 3، اساتید و کادر برگزار و ارزیابی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی تا 10 آذر و از طریق پیام با ذکر عنوان مسابقه خلاصه نویسی"طراوت قلم" است./936/ت302/ب1

ارسال نظرات