۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۳۷۹۶۴
آیت الله شفیعی:

دولت تمام توان خود را برای کمک به مردم کرمانشاه به کار گیرد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از دولت خواست که تمام توان و امکانات خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به کار گیرد تا التیامی بر زخم های ایجاد شده برای اهالی این منطقه باشد.
آیت الله شفیعی

آیت الله سید علی شفیعی،‌ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت فاجعه اخیر زلزله استان کرمانشاه به ملت ایران و به مردم این استان شهیدپرور،‌ اظهار داشت: زلزله واقع شده د روزهای گذشته یک زلزله بسیار مهیب و دلخراشی بود که همه ملت ما را اندوهگین کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: این زلزله فجیع که در قسمتی از ایران اسلامی و کشور عراق وارد شد تعداد زیادی جان خود را از دست دادند و تعداد بسیار زیادی هم بر اثر این حادثه مهیب مصدوم شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: متاسفانه آمار مجروحان هم بسیار بالا گزارش شده است که امیدواریم به لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام هرچه زودتر لباس سلامتی را به تن کنند.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه مسؤولیت فاجعه اخیر بر عهده همه ما است، گفت: همه ملت ایران و مسؤولان در قبال زلزله استان کرمانشاه و فاجعه ای که در آن رخ داده است، مسؤول هستیم؛ به ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران در قبال این فاجعه مسؤول هست که مشکلات اهالی مناطق آسیب دیده را به زودی حل کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی باید انواع و اقسام وسایل و امکانات خود را برای فاجعه کرمانشاه بسیج کند و از هیچ مسأله ای به منظور کمک به اهالی این منطقه فروگذار نکند تا التیامی بر زخم های ایجاد شده برای اهالی این منطقه گذاشته شود.

آیت الله شفیعی ابراز داشت: تمامی مردم و هر شخصی در اندازه توان خود و هر امکاناتی که در اختیار دارد به کمک هم نوعان خود در منطقه کرمانشاه بشتابند و به همین وسیله، وظیفه انسانی و اسلامی خود را ادا کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: بار دیگر به مردم ولایت مدار و شهید پرور کرمانشاه فاجعه اخیر زلزله رخ داده را تسلیت عرض می کنم و از همه دستگاه ها و آحاد مختلف مردم خواستار مساعدت به اهالی این منطقه هستیم./۹۴۵۳/ت302/ب1

ارسال نظرات