۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۳۷۹۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این مهم مسؤولیت همه ما است و با ادامه راه شهدا باید در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیش از ظهر امروز در دیدار خانواده شهید حججی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: شهید حججی و امثال این شهید بزرگوار از مسلمانان سوریه و عراق دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه شهدا برای مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی ایران افتخار هستند، افزود: رشادت ها و دلاور مردی های شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم مدیون مادران گرامی آنها است.

شهید حججی تربیت شده مادری دلسوز بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه زنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش بسزایی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: شهید حججی تربیت شده مادری دلسوز بوده که او را به روحیه ایثارگری و فداکاری پرورش داده است.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه شهید حججی با صلابت و شجاعت به شهادت رسید، اظهار داشت:  شهید حججی نشانه ای از نشانه های خداوند است.

شهدای مدافع حرم مایه افتخار جوانان هستند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: امروز همه جوانان ایرانی به شجاعت و دلاور مردی های شهید حججی و شهدای مدافع حرم افتخار می کنند و هر یک از این بزرگان الگوی جوانان هستند.

وی با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود بر جامعه تأثیر زیادی گذاشت، عنوان داشت: شهادت شهید حججی دل های فراوانی را دگرگرون کرد، پس از شهادت شهید حججی تعداد داوطلبان برای دفاع از حرم سوریه چند برابر شد و این امر نشانه عشق و علاقه جوانان این سرزمین به شهادت است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه با شهادت هر کدام از شهدای مدافع حرم مسؤولیت همه ما سنگین تر می شود، گفت: باید در برابر این مسؤولیت خطیر هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه همه باید نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و ارزش های انقلاب  اسلامی بیشتر احساس مسؤولیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان عنوان داشت: با ادامه راه شهدا باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات